אביתר מלכה. צילום: אור דנון
אביתר מלכה. צילום: אור דנון

"עשיתי את זה": אביתר מלכה, בן העיר אשדוד הוא הזוכה בגמר "משחקי השף"

מלכה ניצח בגמר של העונה החמישית של התוכנית. הוא נולד וגדל באשדוד, הוריו עדיין מתגוררים בעיר. "לגדול באשדוד זה דבר מדהים", אמר מלכה

פורסם בתאריך: 10.10.21 11:02

     

בתום עונה ארוכה במיוחד, אמש הוכרז הזוכה בגמר העונה החמישית של משחקי השף – אביתר מלכה, בן העיר אשדוד.

"עשיתי את זה, עשינו את זה", הכריזה מלכה רגע אחרי ההכרזה כשהוא מחבק את השף מושיק רוט.

מלכה שהיה מהנבחרת של השף מושיק רוט, גבר בתום גמר מותח במיוחד על דן פלס מהנבחרת של אסף גרניט ועל יונתן שרביט מהנבחרת של יוסי שטרית.

מלכה כאמור, נולד וגדל באשדוד, "לגדול באשדוד זה דבר מדהים מצד אחד", סיפר בריאיון לערוץ 13, "בחוויה שלי מאוד נהניתי, כי זאת עיר כיפית, גדלנו על הים ורוב האשדודים מתים על הים. אבל בגיל ההתבגרות ככה, הרגשתי שאני מחפש משהו אחר שהתבניות של העיר פחות מתאימות לי. זאת הייתה עיר מבקרת נורא ושופטת בסיטואציות מסוימות ואני הרגשתי שאין מקום לזה".

אמו תמר מלכה, סיפרה כי הוא היה ילד שובב שאהב לברוח לים ולגלוש. אבירם פרץ מה"פורטו" סיפר כי פנה לאביתר כאשר רצה לפתוח את המסעדה בשנת 2014.

"לא עברתי בתי ספר ולא למדתי בישול, אני אוטודידקט", סיפר עוד בריאיון, "כל מה שאני יודע למדתי ולימדתי את עצמי. הגעתי במקרה למטבח, חיפשתי עבודה מזדמנת הכניסו אותי למטבח, אמרתי או.קיי, אמרו לי 'כנס לפס' ומאותו היום הכל קרה. היה לי כף והיה לי נעים גיליתי שאני טוב בזה. ואז הגעתי לתל אביב והתחלתי את הדרך שלי במטבחים כאלה ואחרים עד שהגעתי לאן שהגעתי אצל אייל שני ושמה נפתח העולם היותר גבוה. זה נורא קסם לי שמה הרגשתי ממש שייך".לאחר מכן הוא הקים בכרם התימנים את מסעדת עזיזה שהפכה לסיפור הצלחה, בהמשך היא נסגרה בשל חילוקי דעות בין הבעלים. לאחר תקופה של דיכאון הוא הוא פתח קייטרינג ואז הגיע למשחקי השף ומושיק רוט צירף אותו לנבחרת שלו.

מלכה נשוי לרעות ואב לשלושה.

צפו ברגע ההכרזה על הזוכה:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר