מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה
מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

"מסוכן לציבור": ברק אדרי, עבריין מין מאשדוד, מואשם שתקף מינית קטינה

ברק אדרי, תושב אשדוד בן 29, כבר ישב בכלא בשל עבירות מין שביצע בקטינות. לאחר ששוחרר מהכלא הוא היה תחת צו פיקוח ובמסגרת טיפול בו, אבל זה לא מנע ממנו לתקוף מינית קטינה שנסעה איתו בטרמפ, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדו. בפרקליטות טענו כי אסור לשחרר אותו ממעצר כי מעשיו מעידים על "מסוכנות רבה וסטייה מינית"

פורסם בתאריך: 1.9.21 17:48

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד ברק אדרי, בן 29 מאשדוד, המייחס לו ביצוע עבירות של מעשים מגונים כלפי קטינה בת 16 והפרת צו פיקוח.

אדרי, חשוב לציין, הוא עבריין מין מורשע שאף ישב בכלא בשל עבירות מין שביצע. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן עסיס לביא, ביום 15.7.2021 בשעה 23:30 שהתה קטינה בת 16.5 לבדה, סמוך לתחנת אוטובוס בצומת ניר גלים באשדוד. באותו הזמן הגיע אדרי לתחנה ברכב מסוג קיה, עצר בסמוך לתחנה, ירד מהרכב והלך לכיוון אחד מגלגלי הרכב.

הקטינה שאלה אותו להיכן הוא נוסע ולאחר שענה לה כי הוא בדרכו לקריית מלאכי, ביקשה שייקח אותה "טרמפ" עד לצומת ראם, משם תוכל לקחת אוטובוס שיסיע אותה לעיר מגוריה.

אדרי הסכים והקטינה עלתה עימו לרכב. הוא פנה אליה ושאל אותה לגילה, היא השיבה לו כי היא בת 16 וחצי. הוא בתגובה אמר לה שאם היה יודע את גילה, לא היה מעלה אותה לרכב וביקש שלא תעשה לו בעיות עם המשטרה.

במהלך הנסיעה, הם שוחחו ובמספר פעמים, נגע עם יד ימין שלו בירכיה של הקטינה ובחזה, מעל לבגדיה, כל זאת שלא בהסכמתה. בשלב כלשהו הציע אדרי לקטינה לבוא עימו לצימר. היא סירבה ואמרה לו שאמה לא מסכימה ודואגת לה. הוא שב על הצעתו ואמר לה שתרקוד עבורו בצימר והוא יגע בה, כשבמקביל הניח את אצבעו על רגלה, והכל שלא בהסכמתה.

בהגיעם לצומת, ביקש אדרי מהקטינה שתבדוק באיזו שעה יש אוטובוס לעיר מגוריה ואם יש זמן עד להגעת האוטובוס, והציע שבינתיים הם ילכו לתחנת דלק סמוכה, שם יקנו דבר מאכל ושתייה. היא בדקה וגילתה כי האוטובוס לעיר מגוריה יגיע רק כעבור 40 דקות. היא סירבה ללכת עמו לתחנת הדלק, אך הוא שכנע אותה והיא נסעה עמו ברכב לתחנת דלק סמוכה.

השניים נותרו ברכב במתחם תחנת הדלק ושוחחו ביניהם, כשבמהלך השיחה הוא שב והציע לקחת אותה לצימר ואף הציע לה סכומי כסף אם תיעתר לבקשתו, אך הקטינה סירבה.

צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

כעבור כעשרים דקות אמר הנאשם לקטינה שלא יצליח לחזור בזמן לצומת כדי שהקטינה תוכל להספיק לעלות על האוטובוס לעיר מגוריה, והציע להסיע אותה בעצמו לעיר מגוריה. היא סירבה ואמרה כי אימה לא מסכימה שתיסע בטרמפים וביקשה שייקח אותה בכל זאת לצומת. אדרי הסכים והסיע את הקטינה חזרה לצומת.

בהגיעם לצומת, ביקשה הקטינה לצאת מהרכב כדי לחכות לאוטובוס, אך אדרי אמר לה לחכות איתו ברכב עד להגעת האוטובוס. היא סירבה והוא ביקש ממנה שתחבק אותו לפני שהיא יוצאת. הקטינה חיבקה את אדרי והוא חיבק אותה בחזרה ונישק אותה בפיה, נגע בגבה וניסה להכניס את ידיו מתחת לחולצה שלבשה, והכל שלא בהסכמתה. היא התנגדה וזזה ממנו, הוא ניסה לשכנע אותה להישאר ברכב אך היא סירבה ויצאה מהרכב.

אדרי יצא אחריה וניסה לשכנעה שתיתן לו להסיע אותה לביתה, אך היא סירבה ורצה לכיוון תחנת האוטובוס הסמוכה, שם היו אנשים.

"מסוכנות רבה וסטייה מינית"

לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשה להארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נכתב כי  מסוכנותו של אדרי "מתעצמת לאור עברו הפלילי הכולל הרשעות ומאסרים בעבירות מין, אלימות, הדחה בחקירה, עבירות נגד שוטרים… המשיב שולב פעם אחר פעם בטיפול ייעודי, אך גם זה לא מנע ממנו מלשוב ולבצע עבירות מין… בנוסף, המשיב מזה תקופה מצוי בפיקוח על פי חוק הגנה על בציבור מפני ביצוע עבירות מין והוא משולב בטיפול ייעודי. אחד מהגבלות שהוטלו עליו הוא איסור התחברות ו/או שהייה עם קטינות, אך המשיב הפר תנאי זה… עובדת היותו בפיקוח, הפרת התנאים וביצוע עבירות מין נוספות במהלך טיפול ייעודי מעידה על מסוכנותו הרבה ועל סטייה מינית".

צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

עוד הוסיפו בבקשה כי יש להותיר אותו במעצר שכן ישנו חשש "שאם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין. חשש זה נובע מעברו הפלילי הכולל הרשעה בעבירה של הדחה בחקירה ועבירות נגש שוטרים ומהעובדה מהעובדה שעל אף קיומו של צו פיקוח הנועד למנוע ממנו מלשוב ולבצע עבירות מין, הוא מבצע עבירת מין
נוספת תוך הפרת הצו, דבר המלמד כי אין לו מורא מהחוק. מכל האמור לעיל עולה כי המשיב מסוכן לציבור, אינו בר הרתעה, לא ניתן לתת בו אמון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר