KFC. צילום יח"צ
KFC. צילום יח"צ

זה קורה: בעוד מספר ימים ייפתח סניף KFC בביג פאשן באשדוד

לאור ההצלחה בישראל - KFC ממשיכה להתרחב ותפתח ארבע מסעדות חדשות במספר מיקומים אסטרטגיים, בהם במתחם ביג פאשן באשדוד. הסניף יעבוד ללא הכשר

פורסם בתאריך: 19.8.21 06:58

עדכון אחרון: 19.8.21 13:35

     

רשת המסעדות העולמית KFC אשר הושקה בישראל בפברואר 2020 ממשיכה להתרחב ומכריזה על פתיחת 4 מסעדות חדשות – הסניף הראשון שייפתח בימים הקרובים ממוקם בקניון רמלוד שעל כביש 40. הסניף השני ייפתח אף הוא בימים הקרובים באשדוד, עוד לפני ה-1 בספטמבר, בתוך המתחם המצליח BIG FASHION בעיר צמוד לקומפלקס הקולנוע סינמה סיטי החדש שנפתח לפני מספר שבועות.

השקת הסניפים החדשים תלווה בקמפיין שילוט חוצות, בקמפיין רדיו מקומי, בפעילות דיגיטל בעמודי KFC ובפעילות משפיענים ברשת.

שני סניפים נוספים ייפתחו בחודשים הקרובים בצפון הארץ – האחד בקניון ראש פינה בכניסה ליישוב, והשני בקניון מול זכרון הפתוח שבזכרון יעקב.

KFC. צילום יח"צ

KFC. צילום יח"צ

פתיחת הסניפים תביא את מספר מסעדות KFC בישראל ל-9 ותמשיך את מגמת ההתרחבות של הרשת הבינלאומית לכל רחבי הארץ, תוך הנגשה של  המנות האהובות של הרשת לקהל הישראלי. התפריט בישראל שומר על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם.

בהתאמה לימים אלה, הסניפים יפעלו על פי כל נהלי התו הירוק – יציעו ישיבה במסעדות ו-Take Away בהתאם להתפתחות ההנחיות והעובדים יקפידו על שמירת מרחק, עטיית מסיכות ושמירה על היגיינה מרבית.

עומר זיידנר, מנכ"ל KFC בישראל: "KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. פתיחת הסניפים החדשים מצטרפת לתכנית ההתרחבות המהירה של הרשת. אנו עובדים ללא הפסקה על מנת לעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC ולהשיק סניפים חדשים".

הסניף באשדוד לא יהיה כשר. למה לא כשר? אז הסיבה היא שבעבר ניסתה רשת KFC להיכנס לישראל, אך כדי להתאים את עצמה לשוק המקומי ובשל בקשות של רבים מהציבור הדתי והמסורתי שרצו ליהנות, הוחלפה בשנת 2009 אבקת החלב המסורתית באבקת סויה. המוצר הזה היה שונה מהמוצר שנמכר בכל העולם והניסיון השלישי של הרשת להצליח בישראל כשל ונסגר בשנת 2012.

למודים מהניסיון הזה, החליטו הפעם ברשת להביא את הטעם המדויק שקיים בסניפים של הרשת בחו"ל שזוכים להצלחה מרובה.

על KFC

חברת KFC היא חברת בת של יאם! ברנדז, רשת מסעדות עוף בינלאומית עם היסטוריה בת עשרות שנים של הצלחה וחדשנות. הסיפור של KFC התחיל עם טבח אחד, קולונל הרלנד סנדרס אשר יצר את מתכון ה-finger likin’ good לפני מעל ל-75 שנה, וחרט אותו על גב דלת המטבח שלו. כיום עדיין עובדים ברשת לפי אותה נוסחה מוצלחת שבה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה מסורתית ביותר מ-25,000 מסעדות וביותר מ-142 מדינות ברחבי העולם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר