סבינה אילאייב ז"ל
סבינה אילאייב ז"ל

"הלב מסרב להאמין": נפרדים מסבינה אילאייב שהתמוטטה ונפטרה בעודה בחודש השביעי

מכריה של סבינה אילאייב נפרדים ממנה בצער רב, לאחר שנפטרה והלכה לעולמה בפתאומיות בעודה בחודש השביעי להריונה. הלווייתה תתקיים הערב באשדוד

פורסם בתאריך: 15.8.21 16:43

     

מוקדם יותר דיווחנו על האירוע הטראגי שהתרחש אמש במרכז הרפואי קפלן ברחובות וכעת אנו מעדכנים שמדובר בסבינה אילאייב ז"ל. אילאייב, בת 32 מאשדוד, הייתה בחודש השביעי להריונה כאשר הגיעה לקפלן, בעודה בחניה, טרם נכנסה למיון, התמוטטה ואיבדה הכרה.

עם קבלת הדיווח על האירוע, החל הצוות הרפואי בבית החולים במאמצי החייאה. היא הוכנסה לבית החולים, ובמקביל להמשך מאמצי ההחייאה על ידי צוות רב מקצועי, הוחלט לבצע בה ניתוח קיסרי חרום להוצאת התינוק. היילוד הועבר לפגיה, הוא במצב יציב ומטופל על ידי הצוות הרפואי.

חדר מיון קפלן. צילום: ארז שרווינטר

חדר מיון קפלן. צילום: ארז שרווינטר

אלא שלמרות מאמצי החייאה ממושכים, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. "אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר מקפלן.

"חברה שלי את כבר לא איתי תשמרי עלינו מלמעלה ותדעי שאני אשמור על הילדים שלך, אוהבת ויאהב לעד", כתבה מזל יונתנוב ישראלוב.

"עצוב מאוד מאוד. טרגדיה נוראית", ספד לה עו"ד אבי טויזר, "מי שזכה להכירה מקרוב בחייה, יודע עד כמה היא הייתה אישה טובת לב ומקסימה… אין ספק שזו אבידה קשה ואמיתית למשפחתה, לבעלה המדהים ולעולמנו בכלל…קשה לנו מאוד מאוד לעכל זאת היום…יהי זיכרה ברוך ושהמשפחה לא תדע עוד צער".

חברתה אדווה שרה כתבה: "אהובת ליבי, האישה הכי טובה וטהורה בעולם כולו, הלב מסרב להאמין ואין מילים שיוכלו לתאר את גודל הכאב העצום, אבדה כל כך גדולה עבור כולנו! השארת אחרייך בעל מדהים ושני מלאכים קטנים שעדיין לא מבינים כלום… משפחה ענקית וכל כך הרבה אנשים שזכו בך, שאוהבים אותך ולא מעכלים כלום. נסתרות דרכי האל".

מודעת האבל של סבינה ז"ל

מודעת האבל של סבינה ז"ל

עוד הוסיפה שרה וסיפרה: "באחת השיחות שלנו אצלך בבית באמצע הלילה תוך כדי שאנחנו מדברות על החיים השארת לי "צוואה" והבאת לי נשיקה אמרת לי את המשפט הכי חזק וחודר ששמעתי בחיי והיום אני מבינה למה התעקשת עלי… למה הייתי צריכה לשמוע את זה דווקא ממך. אני מבטיחה לך שאקיים אותה בכל כוחי ונשמתי אעשה הכל כדי שיהיה לך נחת רוח בשמיים. אני אוהבת אותך כל כך סבינוש שלי. תהייה נשמתך צרורה בצרור החיים".

סבינה הותירה אחריה בעל ושני ילדים. הלווייתה תתקיים היום בשעה 20:00 בבית העלמין באשדוד, משפחתה יושבת שבעה ברחוב דניאל הנביא 12/1, רובע י', אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר