עו"ד אורית אלמוזלינו רייז. צילום: אורי קריספין
עו"ד אורית אלמוזלינו רייז. צילום: אורי קריספין

"מצוקה אמיתית": חברת מועצת העיר אשדוד אורית אלמוזלינו-רייז נדבקה בקורונה

על רקע הדיווחים מאסותא אשדוד על עומס והפניית אמבולנסים לבתי חולים אחרים, מספרת חברת המועצה אלמוזלינו רייז על כך שנדבקה בקורונה ומדוע המצב באסותא אמור להדאיג גם חולים קלים

פורסם בתאריך: 9.8.21 18:58

     

חברת מועצת העיר, עו"ד אורית אלמוזלינו-רייז נדבקה בקורונה, כך היא פרסמה היום בפוסט בדף הפייסבוק שלה.

היא גילתה את זה ביום חמישי האחרון, "חיובית לקורונה? בקטנה, קצת נזלת ואף סתום עד שפתאום – הכל היה רגיל ואז בשניות – הרגשתי שאני לא יכולה לנשום. ככה פתאום באמצע החיים, בעודי עובדת מהבית והכל היה רגיל, ביום חמישי האחרון הרגשתי קוצר נשימה כי לא הצלחתי להשלים נשימה (דבר שבחיים לא היה לי) הזמינו לי אמבולנס, נשמתי בסיוע חמצן (שלא נצטרך) וקיבלתי טיפול (הכי מסור שיש) באסותא אשדוד. אני חושבת שאני אפילו לא הייתי מוגדרת כחולה קלה כי כל המדדים שלי יצאו תקינים אבל המצוקה שלי הייתה אמיתית, כזו שמעולם לא חוויתי".

היום היא החליטה לפרסם את זה, בעקבות ההודעה של בית החולים אסותא כי בגלל העומס הם לא מקבלים אמבולנסים בחדר המיון, "כי עד היום לא באמת חשבתי לעומק מה המשמעות של 'עומס' או 'קריסה' של בתי החולים. אבל בפועל, אני, חולה קלה, 'בזבזתי' חדר קורונה וצוות רפואי במשך 3-4 שעות, וכל היום חשבתי מה היה קורה אם לא היה מקום בבית החולים? מה קורה עם כל עשרות אלפי החולים 'הקלים' כמוני שמרגישים מצוקה אמיתית אבל בגלל העומס בתי החולים לא יוכלו לקבל אותם, ומה יהיה בכלל (לא עלינו) עם החולים הבינוניים והקשים? וכמו נבואת זעם – ביום למחרת (וגם היום) אסותא הודיעו שהם לא יכולים לקבל יותר חולי קורונה באותו היום. פחד אלוהים!".

חדר מיון אסותא. צילום" אורי קריספין

חדר מיון אסותא. צילום: אורי קריספין

עוד הוסיפה אלמוזלינו-רייז: "למזלי, אני מחוסנת בשני חיסונים, צעירה יחסית ובריאה (טפו טפו) והסימפטומים (למרות המצוקה הרגעית) היו קלים וכעת מרגישה הרבה יותר טוב. אבל הקורונה היא לגמרי לא טיול בפארק ונלווים אליה כאבי שרירים, כאבי ראש עזים, כאבי בטן, אובדן טעם וריח, וכל אחד והתסמינים שלו. לא רוצה לחשוב מה היה יכול לקרות אם לא הייתי מחוסנת ורק נזכרת בליאור כלפון. זה לגמרי לא שפעת. אני קוראת לכל חבריי ומכריי – מי שמחוסן – שימו מסכה! היא מצילה חיים! מי שזכאי לחיסון שלישי – צרו קשר לקביעת תור! ומי שעוד לא התחסן – מקווה שהמידע הזה יסייע לו בהחלטה כן ללכת ולהתחסן! רק בריאות מ'אחת שיודעת'".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר