מיכאל גלעדוב ז"ל
יצחק גלעדוב ז"ל

סטלה ויינשטיין: "אני מרוסקת, איבדתי את האדם הכי יקר לי בעולם בגלל הקורונה. לכו להתחסן"

בשלושת השבועות האחרונים הייתה חברת מועצת העיר אשדוד ומנכ"לית "ימינה", סטלה ויינשטיין, עסוקה בדבר אחד: לסייע לאיש שגידל אותה, להחלים מקורונה. אלא שתוך שבועיים מאז שנדבק, הידרדר מצבו והוא מת. "הפנייה שלי לאותם אלה שלא מתחסנים, תחשבו גם על הקרובים שלכם", היא אומרת

פורסם בתאריך: 8.8.21 21:37

     

השבוע קיבלה סטלה ויינשטיין, את אחת הבשורות הכי קשות שקיבלה בחייה – האיש שגידל אותה מאז שנולדה, הלך לעולמו מסיבוכי נגיף הקורונה.

האיש, יצחק גלעדוב, היה אמנם הדוד שלה, אבל בחייה הוא היה האבא שלא היה לה. אבא יצחק, גידל אותה וליווה אותה והיא לצידה בכל הרגעים המאושרים בחייה, גם כשצעדה לחופה.

הוא חילק את חייו בין רוסיה שם התגורר ושם היו עסקיו, לישראל בה חיה משפחתו וגם "הבת" שלו, סטלה.

גלעדוב, בן ה-59, היה אדם שהתאמן וחי אורח בריא, אך לפני כשלושה שבועות הוא נדבק בקורונה, בזן הדלתא ובימים הראשונים היה נראה שהוא מתמודד עם זה יפה.

יצחק גלעדוב ז"ל

יצחק גלעדוב ז"ל

"תוך ימים בודדים הוא עבר ממצב של אדם בריא לחלוטין לחולה שמאושפז בטיפול נמרץ", מספרת ויינשטיין, "הוא קיבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר שאפשר להציע, אבל רק דבר היה חסר לו – הוא לא התחסן. הוא לא היה מתנגד חיסונים, אבל הוא לא התחסן רק בגלל שחשב שיעבור את זה בקלות כי הוא אדם בריא. הוא שמר על הכללים ושם מסכות וחשב שזה מספיק".

"מה שעצוב שאני מכירה המון אנשים כאלה, שלא מתחסנים, שחושבים שיעברו את זה בקלות", מוסיפה ויינשטיין,"אני מכירה המון כאלה, וזה לא נכון. זאת מחלה קשה שהורגת וכשמתחילה הידרדרות אי אפשר לדעת איך זה ייגמר. הנה, אני נשארתי מרוסקת. אני אדם מאוד חזק, אבל עכשיו אני מרוסקת, איבדתי את האדם הכי יקר לי בעולם. הפנייה שלי לאותם אלה שלא מתחסנים, תחשבו גם על הקרובים שלכם".

צפו בוויינשטיין מספרת על "האבא" שלה:

ויינשטיין מבקשת לפנות לציבור שעדיין לא התחסן וחושש, "יש הרבה שקרים שרצים ברשתות, אבל צריך לזכור שבסוף יש מאחורי החיסונים האלה מיליוני מומחים ומאות רופאים שעזרו בפיתוח וחוקרים. מולם יש כמה ארגונים שמאחוריהם עומדים בעלי אינטרסים שקוראים לא להתחסן, אבל אנחנו לא נסלח לעצמנו אם מישהו שאנחנו מכירים לא יתחסן בגלל דיסאינפורמציה. לא להקשיב למומחים מטעם עצמם או לסרטונים ביוטיוב, יש את משרד הבריאות שהוא בין הטובים בעולם, תסמכו על המומחים שלנו. אני מתחננת תלכו להתחסן. אני פונה גם לבני הנוער, המחלה פוגעת קשות גם בבני נוער. זאת סכנה קשה, לדלתא פלוס יש השפעות מאוד קשות גם אחרי הרבה זמן וגם על ספורטאים ואנשים בריאים. לכו להתחסן".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר