בית כנסת בו על פי החשד בוצעו המעשים. מתוך גוגל סטריטוויו
בית כנסת בו על פי החשד בוצעו המעשים. מתוך גוגל סטריטוויו

בשירותים של בית כנסת באשדוד: יצחק מאיר פרקל בן 18 נאשם במעשים מגונים בקטינים

סנגורו של פרקל דרש לאסור פרסום שמו, בין היתר כי הוא בגיל שכרגע זו תקופה של שידוכים, אך בית המשפט המחוזי דחה זאת והתיר לפרסם את זהותו. בין היתר נאשם פרקל כי תקף מינית ילד בן 8 בשירותים של בית כנסת ברובע ז'. בסביבתו אומרים כי הוא מכחיש את המעשים המיוחסים לו

פורסם בתאריך: 5.8.21 11:42

     

כתב אישום בגין מעשים מגונים בשלושה קטינים הוגש נגד תושב אשדוד, בן 18, יצחק מאיר פרקל.

על פי הכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, על ידי עו"ד אירה ויימן קריקון מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), את מעשיו ביצע פרקל בשלושה קטינים בני 8 עד 10 שעברו בסמוך לבית הכנסת "נפש החיים" ברובע ז' באשדוד.

במהלך חודש יוני, עבר פרקל באזור בית הכנסת ועל פי כתב האישום, הוא הבחין שלמקום מגיעים קטינים, החליט לאתר קטינים על מנת לבצע בהם מעשים מגונים. כעבור זמן קצר עבר במקום ילד בן 10, פרקל גרם לו להיכנס איתו לבית הכנסת, שם הוא הניח יד על כתפו הוביל אותו לאחד מהחדרים בבית הכנסת ונישק אותו בלחי. הילד הקטן יצא מיד מהחדר ונמלט בריצה מבית הכנסת.

פרקל, נשאר שם בסביבה ואז הבחין בילד בן 8, הוא ניגש אליו ושאל אותו היכן זה בית כנסת "נפש החיים". הילד הלך איתו להראות לו את המקום, ושוב הכניס פרקל את הילד לחדר בבית הכנסת ולאחר זמן קצר הם יצאו מהחדר כשפרקל מניח יד על כתפו וצובט אותו בלחי.

במקרה השלישי שבכתב האישום, כנראה שפרקל כבר אזר יותר אומץ והחליט ללכת רחוק עם המעשים המגונים. הוא שוב נשאר בקרבת מקום וראה ילד בן 8 הולך, הוא פיתה אותו להיכנס לבית הכנסת תוך שהוא מבטיח לו שתייה מתוקה. בעקבות זאת הלך הילד אחריו, אל תוך בית הכנסת, שם התיר פרקל את חגורת חליפתו, ונכנס עם הילד לאחד מתאי השירותים של בית הכנסת.

תא שירותים. צילום אילוסטרציה

תא שירותים. צילום אילוסטרציה

בתוך תא השירותים, הפשיל פרקל את מכנסיו ואת תחתוניו של של הילד עד לברכיו, נעמד מאחוריו, שלח את ידיו לאיבריו של הילד, מישש אותם עד שהילד הרגיש כאב. מיד לאחר מכן, יצא פרקל מהשירותים ונמלט מהמקום.

אביו של הקטין הגיש את התלונה במשטרת אשדוד ושם נפתחה חקירה שהביאה לאיתורו ולמעצרו של פרקל ולהגשת כתב האישום נגדו. בחקירתו, הודה פרקל בחלק מהמעשים, אך הכחיש כי נגע באיבריו של הילד.

בסביבתו של הנאשם אומרים כי מדובר בבחור טוב, נטול עבר פלילי שגם אם קשר את עצמו למקום, הרי שהוא מכחיש את המעשים המיוחסים לו. "השופטים ביקשו להביא ראיות מחזקות אותן עדיין לא השיגו. גם במצלמות לא רואים אותו נוגע בילד", אמרו.

לצד כתב האישום הגישה עו"ד ויימן קריקון בקשה לעצור את פרקל עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נכתב כי פרקל, "ביצע עבירות מין כלפי קטינים צעירים מאוד, תוך שהוא 'צד' אותם ברחוב ומוביל אחד אחרי השני לתוך מקום בו התכוון לבצע בהם עבירות מין שהסלימו. המשיב הודה כי עשה זאת עקב 'יצר' ו-'דחף' שהתעורר בו… אם ישוחרר המשיב קיים סיכוי ממשי שיחזור לבצע עבירות ויפגע בקטינים נוספים".

עוד נכתב כי ישנו חשש לשיבוש הליכים מאחר ואדם מסוים התקשר לאב שהתלונן במשטרה "וניסה לשכנע את האב לסמוך עליהם כי 'הם יטפלו במשיב בצורה הקשה ביותר' ואף ידאגו לפיצויים עבור הילד בדומה לטיפול המשטרה ואף יותר".

במהלך הדיונים ביקש סנגורו של פרקל לאסור את פרסום שמו, מאחר והוא נמצא כעת לפני הליך שיקומי וכן בשל הסיבה שגיל 18 זה גיל של שידוכים. השופט אריאל ואגו קבע כי לא מדובר בסיבה חריגה ביחס לכל נאשם אחר בעבירות מין והתיר את הפרסום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר