ד"ר לסרי מתחסן. צילום: שמואל דוד
ד"ר לסרי מתחסן. צילום: שמואל דוד

"יאפשר שגרת חיים": ראש עיריית אשדוד ורעייתו התחסנו בחיסון שלישי

ד"ר יחיאל ועירית לסרי התחסנו הבוקר בחיסון השלישי. "זה בידיים שלנו לחזור להיות אשדוד ירוקה ולנצח את מגפת הקורונה", אמר ראש העירייה

פורסם בתאריך: 2.8.21 15:39

     

ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, הגיע הבוקר להתחסן במנת החיסון השלישית במרפאת ילדותו – מרפאת כללית אשדוד א'.

"כשעליתי ארצה כילד בן 6, המרפאה שלי ושל משפחתי, מרפאת קופת חולים כללית ברחוב שבי ציון ברובע א', והרופא המשפחתי היה רופא המשפחה המיתולוגי ד"ר מריו ברנט", סיפר ד"ר לסרי, "הצוותים אמנם התחלפו עם השנים, אבל המסירות והדאגה למטופלים נותרה זהה. הבוקר הגעתי למרפאה כדי לקבל את החיסון השלישי, מידיה של האחות נורית ספיר. אני מרגיש טוב ובעיקר מוגן יותר, ומזכיר לכולכם ללכת ולהתחסן בזריקה שלישית לבני 60 ומעלה, וכל מי שמעל גיל 12 ועדיין לא התחסן. זה בידיים שלנו לחזור להיות אשדוד ירוקה ולנצח את מגפת הקורונה. בריאות לכולם".

בני הזוג לסרי וצוות כללית. צילום: שמואל דוד

בני הזוג לסרי וצוות כללית. צילום: שמואל דוד

לדברי ארז לוי מנהל מחוז מרכז בכללית: "ההיענות המרשימה לחיסון השלישי מעידה על הצלחת החיסונים והבעת אמון הציבור בחיסון כאמצעי היעיל והבטוח שיאפשר המשך שגרת חיים לצד הגנה מפני הנגיף ושמירה על בריאותנו, נמשיך להרחיב את זמינות שירותי החיסונים ואת שירותי הבדיקות שלנו".

גם רעיית ראש העירייה, עירית לסרי הגיעה היום לקבל את החיסון השלישי במרפאת מאוחדת קרן היסוד באשדוד. היא הגיעה למקום יחד עם בעלה ולאחר החיסון מסרה כי היא חשב בטוב.

עירית לסרי מתחסנת. צילום: שמואל דוד

עירית לסרי מתחסנת. צילום: שמואל דוד

את פניהם של ראש העירייה ורעייתו קיבלו מנהלת המרפאה מרים סלהוב, מנהלת הסיעוד במרחב אשדוד קטי דידיק ואחראי שעת חירום מחוזי אייל הראל. ד"ר לסרי שמע מהם על ההיערכות במבצע החיסון השלישי בקרב בני ה-60 ומעלה העומדים בקריטריונים של משרד הבריאות ובמקביל את בני הנוער, מגיל 12.

במעמד זה הודה ד"ר לסרי לצוותים הרפואיים ושיבח את פעילותם בצל הקורונה. "אתם עושים עבודת חסד, ניכר כי אתם נותנים את הנשמה ואת הלב כדי שכולנו נצא מהמגפה הזו ואני מודה לכם על המסירות", אמר ד"ר לסרי לצוותי מאוחדת, "אני מבקש להזכיר לכולם ללכת ולהתחסן בזריקה שלישית לבני 60 ומעלה, וכל מי שמעל גיל 12 ועדיין לא התחסן. זה רק בידיים שלנו לחזור שאשדוד תחזור להיות ירוקה, בדרך לנצח את מגפת הקורונה".

בני הזוג לסרי וצוות מאוחדת. צילום: שמואל דוד

בני הזוג לסרי וצוות מאוחדת. צילום: שמואל דוד

דני מושיוב, מנהל מחוז דרום במאוחדת הדגיש כי "מוטלת על כולנו האחריות לעשות את מירב המאמצים על מנת לבלום את המשך התפשטות התחלואה ואת העלייה בתחלואה הקשה. התחלנו לחסן באשדוד כבר ביום שישי את בני ה60 ומעלה בחיסון שלישי. 7,000 מבוטחים במאוחדת כבר התחסנו ו-33% ממבוטחי הקופה שזכאים למנה השלישית כבר התחסנו או קבעו תור. מאוחדת תמשיך להתאים את עצמה למבצע הלאומי, תעשה את הכל על מנת לשמור על בריאות המטופלים, ולסייע בצמצום התחלואה שיוביל להעלמת הנגיף ולחזרה לשגרה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר