תו שווים שרים. צילום: שמואל דוד

איזה מרגשים: הופעה של תושבי אשדוד עם ובלי צרכים מיוחדים

פורסם בתאריך: 28.7.21 21:07

     

ברגעים אלה מתקיים Live park AsHdod yam, הבמה המרכזית ליוצרים ואומנים תושבי אשדוד.

31 הופעות יתקיימו במהלך קיץ ישראלי באשדוד כאן בפארק אשדוד ים. והערב מופיע אחד מההרכבים היותר מרגשים שסוחף רבים ולא ניתן להשאר אדיש נוכח העוצמה שלהם.

מיזם "תו-שווים שרים" – הגיע הערב לראשונה לפארק אשדודים ים, יחד יוצרים קהילה שווה. סדרת מפגשי מוזיקה, שירה בציבור ואומנות בלייב מתארחים הערב אשדוד ים במסגרת קיץ ישראלי.

תו שווים שרים. צילום: שמואל דוד

הדשא צוחצח לקראת ההופעה ורבים הגיעו ותפסו מקומות, ללא ספק חוויה מעצימה של תושבים עם וללא צרכים מיוחדים עושים את הדבר המחבר מכולם – שרים ויוצרים יחד וביחד מניפים את דגל שוויון ההזדמנויות, הנגישות, והכבוד ההדדי.

הארוע מתקיים בהובלת תחום צרכים מיוחדים בחברה העירונית לתרבות הפנאי יחד עם קהילה נגישה, אגודת אמני אשדוד, בית אריה קלנג וכמובן עיריית אשדוד.

תו שווים שרים. צילום: שמואל דוד

השותפות המיוחדת עם אגודת אמני אשדוד בהובלתו של שלמה פרמן המגיעים לצייר ולפסל וממלאים את החלל בכשרון עצום, כאשר כל התוצרים יוצגו בתערוכה מיוחדת.

הצוות המוביל את המיזם משולב אף הוא באומנים עם וללא צרכים מיוחדים המפיק המוזיקלי והאומנותי רונן הרוניאן, עמק עמרמי וחני טל בהנחיית הערב, קלידים – סער בוכבינדר ויונתן עזר, גיטרה – עודד אוחיון, דרבוקה – נתנאלה אייזיק. המתרגמת לשפת הסימנים – לאה חיקה.

המפגש מונגש בשפת הסימנים והכניסה חופשית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר