שרון מרק. צילום: פבל
שרון מרק. צילום: פבל

"צר לי שגם השנה לא נפגוש מועמדים מאשדוד": שרון מרק שופטת ומבקרת

ברגעים אלה נפתחת תחרות "המיזם הבא של ישראל" ובין השופטים בתחרות גם סגנית רה"ע לשעבר, שרון מרק, שמזכירה שגם השנה אשדוד לא שלחה נציגים לתחרות, "צר לי שאשדוד לא מצליחה לייצר חממות יזמות לנוער ביחס שווה ערך לגודל העיר, משאביה ותושביה", אמרה

פורסם בתאריך: 28.7.21 18:58

     

תחרות היזמות לנוער הגדולה ביותר בישראל של עמותת "יוניסטרים" תתקיים הערב בהיכל התרבות בתל אביב.

השופטת שרון מרק ומאיה כהן הראל

השופטת שרון מרק ומאיה כהן הראל

בין השופטים ישנם כמה תושבי אשדוד: סגנית רה"ע לשעבר שרון מרק, נשיא מכללת אפקה פרופ' עמי מויאל, מנכל ג'ט קופי יוסי לוי, מאיה כהן הראל והיזם בר סרף.

95 מיזמים אותם פיתחו בני נוער מכל רחבי הארץ, יתחרו על התואר "המיזם הבא של ישראל" בשיתוף בכירי המשק של ישראל, חברות טכנולוגיות, אקדמיה, גופי תקשורת וחברות עסקיות.

עמותת יוניסטרים פועלת זה שני עשורים במטרה להבטיח שלכל ילד וילדה במדינת ישראל – גם בפריפריה, תהיה הזדמנות שווה בחיים. במסגרת הפעילות בני הנוער מקבלים כלים מעולם היזמות, אשר באמצעותם הם הופכים חלום לתכנית עסקית, תוך הרחבת האופקים וההשראה במחוזות החדשנות, כדי שיהיו מסוגלים לייצר פתרונות חדשים ולחולל שינוי בעולם.

שרון מרק שופטת בתחרות

שרון מרק שופטת בתחרות

"אני גאה להיות שופטת יחד עם חברים נוספים מאשדוד בתחרות – גם כאישה וגם כבת אשדוד – ומצרה על כך שלא נפגוש שם גם השנה מועמדים ויוזמות מאשדוד", מסרה שרון מרק, "צר לי שאשדוד שאמורה להיות מטרופולין לפריפריה לא מצליחה לייצר חממות יזמות לנוער ביחס שווה ערך לגודל העיר, משאביה ותושביה. פעילות יוניסטרים כדוגמא וארגונים אחרים פועלים קרוב לשני עשורים בארץ ודווקא מינהל החינוך באשדוד טרם הצליחו לתרגם את הדרישה ליזמות ולחדשנות עולמית ולהבין את הצורך בשוויון הזדמנויות אמיתי".

עוד הוסיפה מרק: "מכיוון שהנהלת העיר גאה בהיותה של אשדוד מדורגת 4 במדד הסוציואקונומי, זו העת להסיט את התקציב העירוני לטובת החינוך ולהשקיע משאבים כפולים ומכופלים הילדים העיר מגיל הגן ועד התיכון – ביזמות, בפיננסים, בחשיבה עסקית ובפיתוח מיומנויות המאה ה-21 שאינם קיימים כיום כתכנית מוסדרת במדיניות העירונית ויישומה. אמשיך לייצג את העיר ותושביה ולפעול לקידום ההייטק והיזמות אל ילדיי העיר בכל דרך אפשרית, לקידום עתידם ולפיתוח הכלכלה המקומית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר