אתר בנייה. צילום: אמיל סלמן
אתר בנייה. צילום: אמיל סלמן

דירות חדשות באשדוד במיליון ש"ח: הוכרז הזוכה במחיר מופחת בפארק לכיש

19 חברות התמודדו על מכרז לבניית למעלה מאלף דירות במתחם פארק לכיש באשדוד במסגרת תוכנית "מחיר מופחת" של משרד השיכון. חברה אחת זכתה והיא התחייבה שמחצית מהדירות יימכרו במחירים המופחתים ב-25% ממחיר השוק באשדוד

פורסם בתאריך: 28.7.21 18:26

     

רשות מקרקעי ישראל הכריזה על 'עמרם אברהם חברה לבנין בע"מ' כזוכה במכרז לבניית 1,028 יחידות דיור ב-3 מתחמים לבנייה רוויה, במסגרת 'דיור במחיר מופחת' בפארק לכיש, אשדוד.

במסגרת המכרז שווקו 514 יחידות דיור במחיר מופחת ו-514 יחידות דיור בשוק החופשי.

להלן אומדני המחירים לדירות ששווקו במסלול מחיר מופחת:

  • המחיר התחלתי לדירת 85 מ"ר יעמוד על כמיליון ש"ח.
  • המחיר התחלתי לדירת 85 מ"ר יעמוד על 1,275,768 ש"ח.
  • המחיר התחלתי לדירת 100 מ"ר יעמוד על 1,479,348 ש"ח.
  • המחיר התחלתי לדירת 120 מ"ר יעמוד על 1,750,788 ש"ח.

כל הדירות יכללו מרפסת, מחסן וחניה. מחירי הדירות שנקבעו במכרז משקפים הנחה של 25% בהשוואה לדירות דומות בשוק. למכרז הוגשו 19 הצעות.

תכנית פארק לכיש אשדוד. הדמיה: ארי כהן אדריכלים, באדיבות רשות מקרקעי ישראל

לשאלות בעניין רכישת דירה באמצעות מכרזי מחיר מופחת בפרויקט זה, יש לפנות למשרד השיכון.

מדובר במכרז ראשון ברובע לכיש, אשר נסגר בהצלחה בתחום תכנית קריית 'פארק לכיש – אשדוד' אשר תכלול כ-2,768 יחידות על שטח של כ-617 דונם.

בשכונה מתחם מגורים אטרקטיבי בתמהיל מגוון של שימושים בצפיפות של כ-29 יחידות דיור לדונם, וחיבור בין השטח העירוני הבנוי של אשדוד לפארק נחל לכיש באמצעות שבילים ירוקים. ברשות מקרקעי ישראל אומרים כי במסגרת השכונה מתוכננת גם הקמת אזור תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-80,000 מ"ר, בנוסף ל-240 יחידות דיור מוגן לרווחת התושבים.

טבלת מחירי הדירות בפארק לכיש. נתונים: רמ"י

טבלת מחירי הדירות בפארק לכיש. נתונים: רמ"י

בתכנית דיור במחיר מופחת נקבעה שיטת מחיר מקסימום למ"ר ומחיר מינימום למ"ר. הזוכה נבחר לפי מבחן דו שלבי, בשלב הראשון – נבחר מי שהציע את המחיר הנמוך ביותר – לרוכשי הדירות – למ"ר. בשלב השני – מבין מי שהציעו את המחיר הנמוך ביותר למ"ר שהוא המינימום – נבחרת ההצעה של המציע שהציע את התוספת הגבוהה ביותר על מחיר הקרקע, כלומר התמורה המופחתת הגבוהה ביותר.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "בשורה גדולה נוספת וחשובה לתושבי וצעירי העיר. אני מברך את היזם הראשון שנבחר לבנות למעלה מאלף יחידות דיור ברובע פארק לכיש. מחצית מהדירות יימכרו במסגרת מחיר מופחת. על פי סכומי המכרז שהוגשו על ידי הקבלנים, מחיר דירת 3 חדרים 75 מטר תימכר במחיר של כמיליון שקלים. יחד עם משרד השיכון נמשיך לקדם את יתר הפרויקטים והתכניות על מנת לתת מענה של מגורים בעיר".

ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ': "מנהלת הסכם הגג מברכת את היזם על זכייתם במגרש לבניית הפרויקט. בקרוב יפורסמו זוכים נוספים במכרזי הקרקע הנוספים ברובע. המנהלת ועיריית אשדוד ימשיכו לעשות כל שביכולתן על מנת לתת מענה הולם לביקוש לדיור במחיר מופחת ולביקוש לדירות בכלל ברחבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר