אמיר דדון ועמיר בניון. צילום: שמואל דוד
אמיר דדון ועמיר בניון. צילום: שמואל דוד

אמש נחנכה מצודת אשדוד ים עם מופע שקיעה של עמיר בניון ואמיר דדון

עמיר בניון ואמיר דדון חנכו את המצודה במופע מרשים ומרגש ביוזמת האגף לתרבות ואירועים בעיריית אשדוד בשיתוף החברה לתיירות וזאפה. היום בערב תתקיים הופעה של הזמרת קרן פלס בבית אריה קלנג

פורסם בתאריך: 28.7.21 11:49

     

אירועי קיץ ישראלי באשדוד אירחו למופע הפתיחה של מופעי השקיעה במצודת אשדוד ים את עמיר בניון, שהציג פסקול להיטים מ-22 שנות קריירה.

בניון עם קולו החם והמיוחד הימם את הקהל ששר אחריו בקול גדול, התרגש וביקש עוד ועוד. במופע התארח אמיר דדון שהצטרף לבניון וגם העניק מהרפרטואר האישי שלו, שהצליח בשנים האחרונות למתג אותו כזמר מצוין ובנה לו קהל מעריצות ומעריצים נרחב.

הקהל במצודה. צילום: שמואל דוד

הקהל במצודה. צילום: שמואל דוד

עוד לפני המופע ולמרות החששות בשל מצב הקורונה, היה מופע זה סולד אאוט, כאשר מכירת הכרטיסים הסתיימה לגמרי.

טעימה מהמופע אמש:

הרגש הגדול על הבמה השתלב היטב עם האווירה המיוחדת של המצודה, שכללה בריזה מהים, רעש הגלים ואינטימיות שיצרה תחושה של מופע ביתי. בקיץ צפויים אירועים נוספים במצודה בשיתוף קבוצת זאפה ובהם אביתר בנאי, שולי רנד, ברי סחרוף, טונה, שקצב המכירות שלהם מרשים במיוחד וחלקם על גבול הסולד אאוט.

אירועי הקיץ ממשיכים היום עם היוצרת קרן פלס שמגיעה בשעה 21:00 להופעה אינטימית ומיוחדת בבית אריה קלנג – הבית של ההופעות, המתאפיין באווירה אינטימית אל מול הים ותחושה ביתית חמימה.

קרן פלס. צילום: מוטי מילרוד

קרן פלס. צילום: מוטי מילרוד

זה מעל עשור שקרן פלס היא פורצת דרך מוזיקלית שהפיקה עשרות להיטים לעצמה ולזמרים אחרים. לצד לחניה עשירים, היא מציגה גם מופע אינטימי עם פסנתר בלבד ובו היא מנגנת ושרה, מספרת את הסיפורים הקטנים שלה בחן השמור רק לה, וסוחפת אחריה את הקהל. איתה על הבמה יהיו המוזיקאי עדי רותם ואורחים נוספים, והכל יחד מתחבר למופע מרגש ומפתיע.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר