מרקו אזואלוס
מרקו אזואלוס

שאפו: עובד בנמל אשדוד התנדב השנה 300 ימים במילואים

אל"מ במיל' מרקו אזואלוס, הוא אחד ממאות העובדים בנמל אשדוד המתנדבים באופן קבוע. בטקס הוקרה למתנדבים ציין מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה, כי חלק מחטיבות בנמל אף ויתרו על אירוע גיבוש חוויתי לטובת אריזת מזון לנזקקים

פורסם בתאריך: 22.7.21 14:29

     

חברת נמל אשדוד קיימה את טקס ההוקרה המסורתי לעובדי הנמל המתנדבים המונים למעלה מ-300 עובדים, כאשר כ-60 מתנדבים נוספים הצטרפו רק השנה.

מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה, שיבח את כלל המתנדבים וציין את עבודת "הקודש" שהם עושים. עוד הוסיף כי "השנה האחרונה היתה שנה מאתגרת מאוד ועל אף זאת, מצאתם לנכון לתרום מזמנכם בתחומים שונים ומגוונים. אני נרגש במיוחד לשמוע על כך שחלק מחטיבות הנמל בחרו לוותר על הגיבוש החטיבתי והמירו את פעילותם לטובת אריזת מזון לנזקקים. אני גאה לעבוד לצד אנשים מסורים וערכיים ומאחל שנמשיך להיות בצד הנותן".

נמל אשדוד. צילום: תומר שגב

נמל אשדוד. צילום: תומר שגב

בחברת נמל אשדוד אומרים כי הם מעודדים את כל העובדים לקחת חלק בהתנדבויות שונות ומשתדלים לגוון באופי ובסוג ההתנדבויות על מנת שאלו יוכלו להתאים לכלל העובדים. התחומים בהם מתנדבים העובדים כוללים מסגרות חינוך, רווחה, חירום והצלה, קשישים, זהירות בדרכים ועוד.

במסגרת טקס ההוקרה, נשא דברים אל"מ במיל' מרקו אזואלוס. אזואלס, עובד נמל אשדוד, התנדב השנה בכ-300 ימי מילואים במסגרת משבר מגפת הקורונה ובמבצע "שומר חומות".

בתפקידו במילואים מכהן אזואלוס כמפקד נפת לכיש בפיקוד העורף. נפת לכיש כוללת בתוכה בין היתר את הערים אשדוד, אשקלון, קרית גת, קרית מלאכי וישובי הסביבה. בדבריו, הדגיש אזואלוס את חשיבות ההתנדבות והנתינה לאחר.

חברת נמל אשדוד שמחה להיות חלק ממערך הנתינה וממשיכה לעודד, לתמוך ולסייע לכלל עובדיה להיות תמיד בצד הנותן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר