מיכאל טנסקי במעצר בעבר. צילום באדיבות פוסטה
מיכאל טנסקי במעצר בעבר. צילום באדיבות פוסטה

לפנות בוקר באשדוד: ראש המאפיה הרוסית בדרום נעצר עם כנופיה של תושבי חוץ

משטרת ישראל סיכלה לפנות בוקר ניסיון פגיעה בתושב אשדוד - שישה חשודים נעצרו לחקירה, אחד מהם נורה ונפצע במהלך המעצר

פורסם בתאריך: 20.7.21 15:41

     

הלילה, בלשי הימ"ר שהיו בפעילות מבצעית סמויה, עצרו 6 חשודים, 3 מהם תושבי חוץ, בזמן שעל פי החשד היו בדרכם לניסיון פגיעה בתושב אשדוד, ורגע לפני שהצליחו עפ"י החשד לממש את כוונותיהם.

בחיפוש שנערך ברכב בו נעצרו החשודים, נתפסו כלי תקיפה, בהם סכין ואלות.

במהלך המעצרים, אחד החשודים שתקף באלימות קשה את אחד השוטרים שפונה לקבלת טיפול רפואי, נפצע ככל הנראה מירי שבוצע ע"י השוטר, ואף הוא פונה לבית החולים במצב קל-בינוני, זאת לאחר שנמלט מהמקום, שם נעצר.

האלות והציוד שנמצא ברכב

האלות והציוד שנמצא ברכב

חמשת החשודים הנוספים, בהם מיכאל טנסקי מי שנחשב לראש המאפיה הרוסית בדרום, הובאו לחקירה בימ"ר לכיש בחשד לעבירות המיוחסות להם, והם יובאו בהמשך היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.


עדכון:


המעצרים הלילה, הנם תוצר של פעילות ממוקדת אותה מבצע הימ"ר נגד כנופיות פשיעה, והמשך ישיר של מעצרים קודמים בגין עבירות פשע דומות שבוצעו בעת האחרונה.

כזכור, בשבועות האחרונים נעצר טנסקי באשדוד יחד עם כנופיה איתו כאשר נמצא נשק בקרבת מקום ובמשטרה חשדו שהם בדרך לחיסול. במקביל נעצרו גם חברים בכנופיה הגרוזינית באשדוד כאשר על פי החשד הם ניסו לפגוע בטנסקי.

טנסקי, הוא עבריין ותיק ומוכר מאוד למשטרה. בעבר הוא הורשע וריצה עונש מאסר בן 3.5 שנים בשל מעורבותו ברצח תושב שדרות. לצד זאת, הוא זוכה באישום ברצח כפול בבאר שבע ושוחרר לאחר תקופת מעצר בת 3 שנים.

כיום הוא נחשב בסכסוך מר ואלים עם הכנופיה הגרוזינית באשדוד שבין ראשיה העבריין דודו בוטראשווילי שאף הוא נעצר לאחרונה במסגרת הניסיונות של המשטרה למנוע הסלמה של מלחמת הכנופיות בעיר.

"היחידה המרכזית במרחב לכיש של המחוז הדרומי, ממשיכה את מאבקה בפשיעה אלימה ובכנופיות הפשיעה הפועלות בגזרת המרחב, תוך ניהול מאבקים שלא פעם פוגעים בביטחון הציבור ובחיי השגרה", נמסר מהמשטרה, "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותה, על מנת לסכל את אותן כוונות ועבירות מסוג פשע, ותפעל להביא את החשודים לדין על מנת להבטיח את שלומו וביטחונו של הציבור בכל זמן ובכל מקום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר