אולם מספר 1 מבפנים בהקרנת הבכורה

"שהחיינו וקיימנו": אמש התקיימה הקרנת בכורה בסינמה סיטי אשדוד

אוטוטו יהיה אפשר לרכוש כרטיסים ולצפות בסרטים, אומרים שזה עניין של ימים בודדים, אבל בינתיים התקיימה הקרנת בכורה למוזמנים של שובר הקופות "לשחרר את שולי". צפו בגלריה מהערב הזה ושימו לב לבשורה של חיים דן

פורסם בתאריך: 20.7.21 13:21

     

אחרי שנים ארוכות של ציפייה, זה קרה. אמש התקיימה הקרנת בכורה של הסרט הראשון בסינמה סיטי באשדוד במתחם הביג פאשן.

עשרות מוזמנים הגיעו בשעה היעודה להקרנת הסרט הישראלי שובר הקופות "לשחרר את שולי". בין המוזמנים היו מ"מ ראש העירייה, גבי כנפו; סגן רה"ע, שמעון כצנלסון; חברות המועצה סטלה ויינשטיין ואורית אלמוזלינו רייז; יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה, אהובה יצחק עמרם ועוד רבים.

הקופות הדיגיטליות

דוכני הפופקורן

דארת' ויידר מלחמת הכוכבים

מנכ"ל ביג פאשן בועז דריקס וסגן רה"ע, שמעון כצנלסון

מנכ"ל ביג פאשן בועז דריקס וסגן רה"ע, שמעון כצנלסון

פינות הישיבה

הפעילה סיון מרילי וחברת המועצה אורית אלמוזלינו רייז

הענק הירוק

מסדרון האולמות

גיבורי העל

בועז דריקס, מ"מ רה"ע גבי כנפו וחברת המועצה סטלה ויינשטיין

פינות הישיבה בלובי הכניסה

מסדרון האולמות

לשחרר את שולי

האולמות כבר מוכנים לשימוש, מכשירי הפופקורן והנאצ'וס כבר עובדים, בובות הענק של כוכבי הקולנוע כבר הוצבו במקומם וממש בקרוב, בעוד ימים בודדים המקום ייפתח לקהל הרחב.

"שהחיינו והגיענו לזמן הזה", אמרה חברת המועצה, אלמוזלינו רייז, "מהיום שבו נכנסנו למועצה בינואר 2019 פעלנו לקיום הבטחת הבחירות לתושבי העיר שהסינמה סיטי קום יקום. והיום – יולי 2021 באנו לברך על המוגמר, יחד עם חבריי וראש הסיעה סגן ראש העיר אינג׳ שמעון כצנלסון יו"ר ועדת המשנה להתנגדויות בעיריית אשדוד שקידם את הפרויקט והיום חתם על האישורים האחרונים. מיום שלישי (פעמיים כי טוב) הסינמה סיטי פתוח לכל תושבי העיר אשדוד".

חברת המועצה אורית אלמוזלינו רייז

חיים דן, היועץ של כנפו וכצנלסון, סיפר על בשורה שהוא מביא לעיר, "במהלך ההקרנה הראשונה והחגיגית התנהלה פגישה עם מ"מ גבי כנפו; סגן ראש העיר, שמעון כצנלסון; מנכ"ל ביג אשדוד, בועז דריקס ומנכ"ל רשת מתחמי ביג חי גאליס. בפגישה הסברתי להם את הצורך בסרטים בשפה הרוסית והצרפתית. בעיר אשדוד ישנם הרבה מאוד עולי חבר העמים שדוברים רק את השפה הרוסית ולאחרונה יתווספו לאשדוד הרבה גם עולים מצרפת. אני שמח להודיע שבפגישה שמעו להצעתי ובהמשך אכן יתווספו סרטים בשפה הרוסית וצרפתית. בהצלחה לאשדוד צועדים קדימה בכל הכח".

חיים דן ורעייתו

חתן השמחה אתמול היה ללא ספק בועז דריקס, מנכ"ל ביג פאשן, שכבר שנים מלווה את ההקמה של הסינמה סיטי, "הערב זה סוף סוף קרה", כתב אמש דריקס, "לאחר יותר משש שנים של עבודה מאומצת בכל החזיתות ובעזרת הנהלת ביג שרואה פני עתיד, יחד עם אנשי מפתח ברשות המוניציפאלית ועוד הרבה אנשים טובים בדרך, היום הייתה הקרנת בכורה בסינמה סיטי במתחם ביג פאשן אשדוד. ראשית, ברצוני להתנצל בפני מי שלא הוזמן. לא בגלל סיבה כזו או אחרת, אלא רק בגלל שאת כל ההיתרים והאישורים קיבלנו בשעה 18:00 והחלטנו על הקרנת בכורה לשעה 21:30, לו"ז צפוף בעליל. שנית, ברצוננו להודות לכל העושים במלאכה שהצליחו להביא חלום למציאות. לא אכתוב שמות כי בטוח אשכח חלק ולא נרצה להלבין פני איש. היום מתחם ביג פאשן אשדוד מתחיל פרק חדש וחשוב באבולוציה שלו. היום העיר אשדוד מקבלת סטנדרטים בינלאומיים של 14 אולמות קולנוע המשוכללים ביותר שיש. מהיום ,כל תושבי השפלה יקבלו מתחם ראוי, מוביל, יחיד ומיוחד לקניות, תרבות ופנאי מהמובילים בישראל. זהו אחד הימים המרגשים עבורנו כחברה ולנו כיחידים. בהצלחה לכולנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר