צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
תינוק. צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הוארך מעצר האב מאשדוד החשוד בתקיפת בנו התינוק: ח"כ לשעבר ביקש להשגיח עליו

האב טען בחקירתו כי הילד נחבל לאחר שניסה ללכת לבד. גם אמו של התינוק נחקרה בתחנת המשטרה. מעצרו של האב הוארך בשלושה ימים

פורסם בתאריך: 10.7.21 23:45

     

מוקדם יותר היום נעצר אב בן 26 מאשדוד בחשד כי גרם לבנו הפעוט לחבלה קשה בראשו. האב נעצר לאחר שהתקבלה קריאה ממד"א ובאבחנה שלהם הם זיהו כי מדובר בחבלה חמורה בראשו של התינוק שהוא בסך הכל בן 11 חודשים.

התינוק הועבר לאשפוז בבית החולים אסותא באשדוד שם הוא נבדק על ידי רופאה שכתבה דו"ח על החבלות שנמצאו בגופו של התינוק. דיווח על מצב התינוק הועבר למשטרה.

השוטרים הגיעו לביתו של האב, והוא נעצר לחקירה, הוא בגדול טען כי הילד מתחיל ללכת ונופל ולכך נגרמו לו החבלות. מעבר לכך, האו סירב לענות על שאלות של החוקרים בטענה כי הוא לא עונה בשבת על שאלות שאינן קשורות לחקירה. בהמשך גם האם הובאה לחקירה בתחנת המשטרה כאשר אף היא חשודה במה שהאב חשוד.

חדר מיון אסותא. צילום" אורי קריספין

חדר מיון אסותא. צילום: אורי קריספין

הערב הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בקרית גת בחשד לעבירות של אחראי הגורם חבלה חמורה וכן תקיפת חסר ישע.

נציג המשטרה בדיון, רס"ב קובי פלג ביקש להאריך את מעצרו של האב ב-4 ימים. סנגורו, עו"ד אלכס שיקלובסקי טען כי "מדובר במשיב ללא כל עבר פלילי, אדם נורמטיבי, שיתף פעולה כפי שהיה ביכולתו, השיב לשאלות החוקר, כמובן שלא לכל השאלות כי בשבת הוא לא יכול לדבר דברים שקשורים לעניין. התינוק בבית חולים והסבים נמצאים איתו".

הוא ביקש לשחרר את האב למעצר בית, והציג בפני בית המשפט שני ערבים. אחד הערבים הוא מי שהיה עד לאחרונה ח"כ מטעם מפלגת "יהדות התורה", יעקב טסלר. טסלר טען בבית המשפט כי הוא מכיר אישית את האב מהקהילה ומוכן כי האב החשוד ישהה בביתו בימי מעצר הבית כאשר הוא ישגיח עליו.

השופט חיים נחמיאס, כתב בהחלטתו לאחר עיון בתיק החקירה "שוכנעתי כי קיים חשד סביר כי המשיב, כאפוטרופסו של התינוק, עבר את העבירות בהן הוא חשוד" והורה למשטרה להשלים את חקירתו של האב כעת בצאת השבת, "כדי לאפשר לו להשיב לכל השאלות שיישאל, לאור טענתו שעל חלקן לא השיב מחמת השבת. מכיוון שהדבר לא נעשה, אבקש שהדבר ייעשה מיד בגמר הדיון היום".

הוא קיבל חלקית את בקשת המשטרה והאריך את מעצר האב בשלושה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר