משרדי נמל אשדוד
משרדי נמל אשדוד

"מוטלת עלינו אחריות כבדה לדאוג לתפקוד תקין ורציף של נמל אשדוד"

דברים אלה נאמרו על ידי מנכ"ל נמל אשדוד במסגרת אירוע הוקרה לעובדים ותיקים. עוד אמר המנכ"ל: "עובדים ותיקים מהווים גורם מכריע בהצלחתנו"

פורסם בתאריך: 7.7.21 16:50

     

נמל אשדוד קיים אירוע הוקרה לעובדיו הוותיקים אשר מועסקים בנמל למעלה מ-15 שנה. האירוע נערך במעמד מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה, אשר בירך את העובדים לרגל ציון דרך משמעותי זה.

"אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם על עשייה ברוכה ותרומה משמעותית למען פעילותו הרציפה של נמל אשדוד", אמר ז'אנה, "נמל אשדוד אינו מקום עבודה שגרתי, כמי שמהווים נכס אסטרטגי וחיוני למשק הישראלי, מוטלת עלינו אחריות כבדה לדאוג לתפקוד תקין ורציף וכל זה לא יכול להתקיים אלמלא ההון האנושי האיכותי והמנוסה שיש לנו. לכולכם אחריות ויכולת להביא את נמל אשדוד להישגים חדשים ולהצלחה בהתמודדות עם האתגרים שמציבה לנו המציאות העסקית החדשה".

הוקרה לעובדים ותיקים בנמל אשדוד. צילום: פבל

הוקרה לעובדים ותיקים בנמל אשדוד. צילום: פבל

עוד המשיך ואמר ז'אנה: "עובד ותיק הינו נכס לכל מקום עבודה ומהווה גורם מהותי ומכריע בהצלחתו של ארגון. שנות ניסיון מרובות מעידות על מקצועיות, ניסיון ומחויבות גבוהה ולצד הפן המקצועי, ישנו גם הפן האישי של משפחת נמל אשדוד. לא לחינם אנו חוזרים על הביטוי שכן ישנה תחושה ייחודית של משפחתיות השוררת בינינו".

במהלך הטקס, חולקו לעובדים שעונים יוקרתיים, כאות הוקרה לעבודתם רבת-השנים ולתרומתם לחברת הנמל. ז'אנה הודה לעובדים על תרומתם לאורך השנים ואיחל להם שימשיכו להיות חלק משמעותי בעשייה היומיומית של הנמל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר