יעקב טומרקין. צילום: אורי קריספין

"אני נרגש": נציגות אשדודית מכובדת באולימפיאדת טוקיו ובראשם נושא הדגל

אשדוד שולחת לאולימפיאדת טוקיו ארבעה נציגים שני שחיינים ושתי מתעמלות אומנותיות, השחיין יעקב טומרקין אף יהיה נושא הדגל בטקס הפתיחה

פורסם בתאריך: 7.7.21 15:14

     

החל מתאריך 23 ביולי ועד 8 באוגוסט תתקיים אולימפיאדת טוקיו. ארבעה נציגים מהעיר אשדוד יתחרו במשחקים האולימפיים שם.

הראשון הוא יעקב טומרקין – שחיין מכבי אשדוד, שישתתף בפעם השלישית באולימפיאדה. דניס לוקטוב – שחיין מכבי אשדוד, שישתתף בפעם הראשונה באולימפיאדה. יאנה קרמנקו וקארין וקסמן – מתעמלות אומנותית, חברות בנבחרת ישראל, שגם הן ישתתפו לראשונה באולימפיאדה.

השחיינים בלשכת ראש העירייה

השחיינים בלשכת ראש העירייה

שני השחיינים נפגשו עם ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי שבירך אותם לקראת הבאות, "נפגשתי עם יעקב ודניס, נציגי הנבחרת, לאחל להם הצלחה רבה, הצלחתם היא הצלחתנו. אני בטוח שיגיעו להישגים מרשימים וישימו את אשדוד ומדינת ישראל שוב על המפה. ברכות גם למאמני הספורטאים, תושבי העיר, שהישג זה גם שלהם: ולדימיר סופר, מאמנם של יעקב ודניס ואירנה טפלוב, לנה ומריה ויינבלט ומאמנת נבחרת ההתעמלות האומנותית אירה ויגדורצ'יק- יישר כח גדול".

השחיין טומרקין שזו לו הפעם השלישית כאמור באולימפיאדה, יזכה לכבוד גדול כאשר הוא יהיה נושא הדגל בטקס הפתיחה של האולימפיאדה שיתקיים בתאריך 23 ביולי. לצידו תהיה נושאת הדגל, הקופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו.

בוועד האולימפי הסבירו את ההחלטה: "ההחלטה לבחור בשני נושאי דגל, ספורטאית וספורטאי באה בעקבות האפשרות שהעניק הוועד האולימפי הבינלאומי לוועדים הלאומיים, לבחור בשני ספורטאים: גבר ואישה. הנהלת הוועד האולימפי בישראל המאמינה בשוויון מגדרי, אימצה הזדמנות זו והחליטה להעניק את הכבוד הראוי לספורטאית ולספורטאי ובחרה במיננקו וטומרקין כנושאי דגל ישראל בפתיחת אירוע הספורט הגדול בתבל".

טומרקין, החתום על המקום השביעי במשחקים האולימפיים בלונדון 2012, הישג השיא של שחיין ישראלי בכל הזמנים, עם מדליית זהב ושתי מדליות ארד באליפויות אירופה אמר: "אני נרגש מאד. זוהי תחושת גאווה וזכות גדולה, מיוחדת במינה. אני מאושר ומודה לוועד האולימפי בישראל על הבחירה בי. אני מייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפעם השלישית. בפעמיים הקודמות לא השתתפתי בטקסי הפתיחה, בגלל לו"ז מקצועי, כך שההתרגשות שלי גדולה פי כמה. אני גאה להוביל את המשלחת האולימפית הישראלית הגדולה ביותר בכל הזמנים יחד עם חנה מיננקו ואני בטוח שכולנו נעשה כל שביכולתנו כדי להיות גם האיכותית ביותר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר