מרק והשרה ברביבאי
מרק והשרה ברביבאי

"לקדם את כלכלת אשדוד": שרון מרק הציגה את מיזם eSha במשכן הכנסת

סגנית רה"ע אשדוד לשעבר, שרון מרק, השתתפה אתמול בוועדה מיוחדת בראשות שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי - בו הציגה את מיזם eSha כמודל לאומי וגיוס שותפויות ותקציבים לקידום עסקים קטנים באשדוד

פורסם בתאריך: 30.6.21 19:45

     

פוסט משבר הקורונה ואולי לקראת גל רביעי התכנסה ועדה מיוחדת בראשות שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, על מנת לדון בהשלכות הקורונה על הצרכים והאילוצים הייחודים של נשים בכלל ובעלות עסקים בפרט. בוועדה השתתפו גם יו"ר הכנסת מיקי לוי, סגנית נשיא התאחדות התעשיינים איילת נחמיאס-ורבין, חברות כנסת ונשים מובילות בכלכלה הישראלית.

מי שהוזמנה להשתתף בוועדה, היא שרון מרק, סגנית רה"ע אשדוד לשעבר, שהציגה בפני חברי וחברות הוועדה את המיזם החברתי שלה eSha.

"המגפה חידדה את חיוניותן של נשים לכלכלה", מסבירה מרק, "אנו חיים בתקופה בה השינוי הנדרש יתרחש באמצעות יוזמות ואנשים בעלי אחריות סביבתית, התארגנויות לוקאליות ומשותפויות מפתיעות – ולא מאותן מערכות גדולות אשר אינן יכולות להשתנות בקצב מהיר. על פי מחקרים שהוצגו היום בכנסת – ידרשו שנים רבות כדי לתקן את נזקי המשבר בתחום כלכלת העסקים הקטנים ועסקים בבעלות נשים בפרט".

מרק עם נחמיאס ורבין

מרק עם נחמיאס ורבין

מרק, שכיהנה במשך שנתיים כממונה על העסקים והתעשייה והובילה את החזון העירוני למסחר מקוון ולחדשנות, הקימה עם תום הקדנציה כסגנית רה"ע את הסטארט אפ החברתי eSha. היא הסבירה כי הקימה את המיזם "מתוך הבנה וצורך לייצר מנועי צמיחה לכל עסק ועסק" ולאור הידע והניסיון אותו צברה בתקופת כהונתה. eSha מציע מעטפת שירותים מלאה לעסקים קטנים בעידן המסחר החדש, חלל עבודה משותף, חדר ישיבות, סטודיו לפודקאסט, שירותי מיתוג ויח"צ, תוכן והכשרות לעסקים חדשים ולעסקי אונליין, צילומי תדמית וסטיילינג עסקי, יועצים למסחר מקוון, חיבורים ואקוסיסטם עסקי רחב.

eSha בכנסת

eSha בכנסת

"התפיסות המקובעות שאנו מכירים מאבדות אחיזה וחייבות להשתנות כדי להחזיר למסלול התעסוקה והכלכלה את כלל תושבות ותושבי אשדוד", אמרה מרק, "המפגש בכנסת הניב חיבורים מצוינים לטובת העסקים באשדוד וחיבור לקרנות משמעותיות אותן אני מתכננת לגייס לטובת העסקים באשדוד החברים בקהילת eSha. משתתפי הועדה הביעו התעניינות רבה וכבר בשבוע הבא אארח בעיר חברי כנסת ובכירים מהמשק הכלכלי כדי לקדם את כלכלת עסקי העיר ותושביה גם מחוץ לקואליציה".




רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר