ניקול שכטר והפודל. מתוך פייסבוק
ניקול שכטר והפודל. מתוך פייסבוק

"הלב שבור": אישום נגד בעלי כלבה שטרפה למוות פודל בחוף הים באשדוד

תושב אשדוד, בעלים של כלבה, מואשם בכך שלא השגיח ולא שמר עליה ובעקבות זאת היא תקפה בחוף הים כלב פודל קטן ונשכה אותו בגופו ובפניו, מה שהביא לבסוף למותו. "הלב שלנו שבור לחתיכות", כתבה בעלת הפודל

פורסם בתאריך: 27.6.21 09:52

     

המשטרה הגישה לפני כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 35, זאת לאחר שהכלבה שלו התנפלה על פודל קטן בחוף הים, נשכה אותו וגרמה למותו.

המקרה אירע לפני כשנה, ועל פי כתב האישום שהוגש לפי מספר ימים, ניקול שכטר, הגיעה לחוף הים עם כלב הפודל שלה "לקחתי את בולי שלי לים ליום כיף, כמובן שכשהגענו בדקתי את השטח, אם יש כלבים הרבה אנשים וכו'", שיתפה ניקול בפוסט שכתבה, "התמקמנו ובולי השתולל ונהנה בים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




באותו הזמן שהה תושב אשדוד עם הכלבה שלו, מזן שאינו ידוע, אך היה מדובר בכלבה גדולה. הכלבה שוטטה בחוף ללא רצועה ולא מחסום פה. כאשר הכלבה הבחינה בפודל הקטן היא תקפה אותו, נשכה אותו בגופו ובפניו, אחזה אותו בפיה וניערה אותו. "משום מקום הגיעה כלבה גדולה ללא רצועה כשהבעלים שלה לא לידה בכלל", הוסיפה ניקול, "היא רצה לבולי ותוך שניות כולו היה בפה שלה. השתגעתי צרחתי לבעלים כמו פסיכופטית כדי שרק יקחו את הכלבה הזאת כשהם פשוט הלכו באיזי שלהם ומבחינתם זה היה בסדר שהכלבה שלהם אוכלת את בולי כמו חטיף. (מיותר לציין שאחרי כל התקרית הם אפילו לא הציעו לי שום עזרה ולא הייתה שם שום התנצלות מצידם והמשיכו לשבת בחוף כאילו לא קרה כלום)".



ניקול המבוהלת ניסתה להפריד ביניהם וננשכה אף היא בידה ונשרטה ברגליה והפודל נפצע קשה, "למזלי היו שם אנשים עם לב זהב שהם אלה שתפסו את הכלבה הגדולה ושחררו את בולי מהפה שלה, הייתי שם לבד, בחיים לא הייתי מסתדרת בלי האנשים הטובים האלה. אחד מהבחורים שעזר לי לקח אותנו לבי"ח לבעלי חיים בבית דגן (אתה בן אדם זהב תודה על הכל). בבית החולים הודיעו לנו שלבולי יש שבר גדול בעמוד השדרה ואין דרך להחזיר אותו ללכת. החלטנו המשפחה והרופאים שלכלב כמו בולי לא מגיע לחיות בסבל ובייסורים, ללא שליטה על הסוגרים ולהישאר משותק לכל החיים. בולי לפני יומיים הלך לישון ולא יקום יותר. הלב שלנו שבור לחתיכות".

ניקול שכטר והפודל. מתוך פייסבוק

ניקול שכטר והפודל. מתוך פייסבוק

בעלי הכלבה נחקר במשטרה וכאמור הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של אי נקיטת צעדי זהירות בחיה.

נקול מהמקרה שלה פנתה לכל בעלי הכלבים בפנייה מיוחדת, "אני מבקשת, כל בעלי הכלבים שקוראים את זה אל תשחררו את הכלבים שלכם בין אם זה כלב גדול או קטן , אין לדעת מה יכול לקרות, אם זה דריסה או תקיפה של כלב או כל דבר הזוי שפתאום יכול ליפול עליכם. אל תיקחו סיכונים", כתבה, "בולי שלי הלב שלנו, הנסיך הקטן שלנו. אני פשוט לא מאמינה שלא אוכל להתכרבל איתך יותר ולא אקבל נשיקות של בוקר טוב ממך. תודה לך על כל רגע קטן של אושר שנתת לנו, כל האנרגיות השמחות שהכנסת לבית, על כל מבט תמים שאומר שהכל בסדר , תודה שחיזקת אותנו בתקופה הלא פשוטה הזאת. תודה שהיית חלק בלתי נפרד מאיתנו. מקווה שעשינו לך את השנתיים הכי טובות שיכלנו. אני כ"כ מצטערת שלא הצלחתי להגן עלייך ושהלכת כ"כ מוקדם. אני אוהבת אותך, לתמיד תהיה התינוק שלי".



תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר