סטלה ויינשטיין בכנסת
סטלה ויינשטיין בכנסת

סטלה ויינשטיין מונתה למנכ"לית ימינה: "יחסים טובים עם אביר קארה"

כניסתה של ויינשטיין לכנסת מתעכבת ובינתיים היא מונתה למנכ"לית מפלגת השלטון. בשיחה עם "כאן דרום" היא דוחה מכל וכל את הדיווחים על כך יחסים רעועים עם ח"כ אביר קארה ומאמינה כי עם מינויו לסגן שר הוא יתפטר לכנסת והיא תיכנס במקומו

פורסם בתאריך: 22.6.21 15:02

     

חברת מועצת העיר אשדוד, סטלה ויינשטיין, מונתה למנכ"לית מפלגת "ימינה". "התפקיד כולל הקמה של השטח, ניהול מוניציפלי של המפלגה, ניהול המטה של המפלגה, ניהול בעלי התפקידים, הניהול הכוללני של המפלגה", מסבירה ויינשטיין. "יש לנו חברי מועצה, ראשי ערים וסגני ראשי ערים, את כולם להכניס לעבודה שוטפת של מפלגת שלטון וזה דורש ניהול".

ויינשטיין כידוע מחזיקה גם בעסקים פרטיים כמו רשת חדרי הכושר "לזוז", כעת היא אומרת שהיא שמה בצד את העסקים של ולהם ימונה מנכ"ל חיצוני.

כזכור, היא אמורה להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי. נכון לעכשיו השר מתן כהנא התפטר ושירלי פינטו נכנסה במקומו, גם השרה איילת שקד התפטרה ובמקומה נכנס יום טוב כלפון. הבא בתור שאמור להתפטר הוא אביר קארה שימונה לסגן שר, על מנת שוויינשטיין תיכנס לכנסת. אלא שדיווחים שונים מדברים על כך שקארה הודיע כי הוא מסרב להתפטר.

אביר קארה

אביר קארה

"זה קצת הוצא מפרופורציות אין שום דבר דרסטי או משמעותי כמו שנוטים לצייר", מגיבה ויינשטיין, "כל סגני השרים עדיין לא מונו וזה ייקח קצת זמן, זה לא קשור לאביר. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה ועובדים מצוין".

את מאמינה שבסופו של דבר הוא יפנה את המקום שלו בכנסת?

"אני מאמינה שכן. יש דברים שצריכים להיפתר, זה תהליך שהממשלה עוברת. אף סגן שר עדיין לאמונה. כשהתהליך הפורמלי יסתיים, משמה נתקדם. כל זה יצא מפרופורציות, אביר קארה עובד מאוד חזק כדי לחזק את המדיניות הכלכלית של ימינה בממשלה ואני עובדת כדי לחזק את ימינה בשטח ובמוסדות המפלגה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה כל אחד במקום שלו ואין בנינו שום דבר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עוד אומרת ויינשטיין כי תמשיך לכהן כמנכ"לית המפלגה, גם כאשר תיכנס לכנסת.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר