צהרון בגן ילדים. צילום: תומר אפלבאום-באובאו
צהרון בגן ילדים. צילום: תומר אפלבאום-באובאו

הכי זולות שהיו: אלה מחירי הקייטנות באשדוד

קייטנות הקיץ באשדוד יתקיימו בשני מחזורים, כאשר לאחר סבסוד העירייה כל מחזור קייטנה עד השעה 16:00 יעלה 500 ש"ח בלבד. מדובר במחיר זול ביחס לערים רבות בארץ

פורסם בתאריך: 16.6.21 22:10

     

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הודיע הערב על סבסוד מחירי קייטנות הקיץ, וכן על הוספת מחזור נוסף של קייטנות, לטובת ההורים בעיר.

המחיר הראשוני לפני הסבסוד היה 922 ש"ח, אלא שבמהלך השבועות האחרונים קיים ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, דיונים רבים בנושא הוזלת מחירי הקייטנות בעיר, במטרה לסייע להורים עם התמודדות כלכלית לא פשוטה, כתוצאה ממגפת הקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בעירייה אומרים כי הודות לניהול המקצועי, העירייה נמצאת ביציבות כלכלית המאפשרת גם גמישות תקציבית ומרווח ביטחון בקבלת ההחלטות. ולכן, החליט ראש העיר לסבסד את מחירי הקייטנות ולהוסיף מחזור נוסף של קייטנות. בסופו של דבר התקבלה החלטה על סבסוד והמחיר ירד בכמעט 50% ל-500 ש"ח למחזור.

אלה המחירים והתאריכים:

מחזור יולי מתחיל ב-1 ביולי ונמשך עד 22 ביולי – מדובר ב-15 ימים מלאים (מאחר ובתשעה באב לא יתקיימו קייטנות) והעלות היא 300 ש"ח עד השעה 13:00 או 500 ש"ח עד השעה 16:00.

מחזור אוגוסט מתחיל ב-25 ביולי ונמשך עד 12 באוגוסט – גם כאן מדובר ב-15 ימים מלאים והמחיר זהה למחזור הקודם: 300 ש"ח עד השעה 13:00 או 500 ש"ח עד השעה 16:00.

קייטנות עירייה. צילום: אייל אסרף

קייטנות עירייה. צילום: אייל אסרף

בסך הכל מדובר ב-33.3 ש"ח ליום אחד של קייטנה וביחס לערים אחרות בארץ, מדובר במחירים זולים, כך למשל בעיר רחובות משלמים 50 ש"ח ליום, בבאר שבע משלמים 58.6 ש"ח ליום, גם בחולון משלמים 50 ש"ח ליום, בראשון לציון משלמים 63.3 ש"ח ליום אחד, ביבנה משלמים 63.5 ש"ח ליום (עד השעה 16:30 ורק לא'-ג') ובאשקלון המחיר זהה.

המחזור הנוסף, בין התאריכים 25.7-12.8, נפתח לאור הביקוש לטובת ההורים המעוניינים בכך. התשלום עבור המחזור הנוסף יתבצע עבור כל שבוע בנפרד, מתוך ההבנה שבחודש זה משפחות רבות נופשות בחלק מהזמן שבו מתקיימות הקייטנות ושכך אין זה נכון שישלמו מראש עבור כל תקופת הפעילות של חודש אוגוסט.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר