שר החינוך יואב גלנט עם ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי. צילום: עיריית אשדוד

ד"ר לסרי למשרד החינוך: תושבי אשדוד זכאים לתקצוב בתי הספר של החופש הגדול

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שיגר למשרד, מכתב ובו בקשה להכיר בדירוג החדש של אשדוד ובירידה לרמה 4 בדירוג הסוציואקונומי. העדכון משפיע על תקציבים המועברים לרשות ועל הזכאות, הקלות והנחות, לתושבי העיר. משרד הרווחה כבר עדכן את מערכותיו ומשרד החינוך מתבקש לעשות זאת עתה

פורסם בתאריך: 15.6.21 13:44

     

תחת הכותרת "אשדוד – הכרה במעמד סוציואקונומי 4", מבקש ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי ממשרד החינוך, לעדכן את מעמדה של אשדוד וליישר קו עם עדכון שנעשה כבר במשרד הרווחה.

כזכור, בדצמבר האחרון העיר הוגדרה במעמד סוציואקונומי 4, והיא מבקשת ליהנות מההטבות לתושביה. "בדצמבר 2020, קיבלנו עדכון רשמי על ירידה של אשדוד בסולם החברתי כלכלי מדירוג 5 לדירוג 4" כותב ראש העיר ומסביר כי "הירידה בדירוג משפיעה על רמת ההשתתפות של המדינה בפעולות ממשלתיות, בדגש על רווחה וחינוך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ד"ר לסרי מתאר במכתבו כי עדכון הדירוג כבר נעשה במשרד הרווחה ואין סיבה שמשרד החינוך לא יתיישר עם העדכון הרשמי של מדינת ישראל. "משרד החינוך לא מבצע עדכונים של הדירוג תוך כדי שנת לימודים וכפועל יוצא, נגרם נזק כלכלי לתקציבים המועברים לרשות ולתושבי אשדוד הזכאים להקלות והנחות פרטניות", הוא כותב, "מצפה ממשרד ממשלתי, במיוחד משרד החינוך, להיות מעודכן בזמן אמת ברמת הדירוג הסוציואקונומי של רשות מקומית, לאור השפעתו הרבה על זכותן הבסיסית של אוכלוסיות נזקקות לחינוך שוויוני מלא".

לעדכון הדירוג יש השפעה על תשלומי הורים ל"בית הספר של הקיץ", במיוחד לאור כך ש"תושבי אשדוד אך יצאו ממערכה קשה, ואני בטוח שתסכים איתי שהם ראויים לאוזן קשבת לבקשה צנועה זו" חתם ראש העירייה את מכתבו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר