אל"מ שרון אלטיט. צילום: דובר צה"ל
אל"מ שרון אלטיט. צילום: דובר צה"ל

גאווה לאשדוד: אל"מ שרון אלטיט, תושב העיר, מונה למח"ט כפיר

אל"מ שרון אלטיט, מפקד חטיבת כפיר הנכנס, הוא הראשון מבין מפקדיה שגם החל בה את שירותו הצבאי. הוא מתגורר באשדוד, נשוי ואב לארבעה

פורסם בתאריך: 29.5.21 21:56

     

מפקד חדש לחטיבת "כפיר" – אלוף-משנה שרון אלטיט, תושב אשדוד, מונה למפקד חטיבת "כפיר". טקס חילופי המפקדים התקיים בסוף השבוע במחנה "מכבים", במעמד מפקד זרוע היבשה, אלוף יואל סטריק, מפקד מערך התמרון, אלוף יעקב בנג'ו ומפקד עוצבת "הבזק", תת-אלוף אבי רוזנפלד.

אלוף-משנה שרון אלטיט מחליף בתפקידו את אלוף משנה ערן אוליאל, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות, אלטיט יהפוך למפקד החטיבה הראשון שהתחיל בה את שירותו הצבאי.

"פיקוד על חטיבה הינו אירוע מיוחד", אמר מפקד זרוע היבשה, אלוף יואל סטריק, "ערן, בעת עזיבתך נותרים שלושה דברים- האנשים, הנורמות והמשפחות השכולות. בתקופה מורכבת ומרובת אתגרים אשר במרכזה השתנות החטיבה – פיקודך הנחוש ומנהיגותך הציבו את החטיבה בשורה הראשונה. שרון, מח"ט כפיר מוביל אחריו חמשת אלפים חיילים וחמשת אלפים זוגות הורים. זו משימה גדולה מאוד וייחודית בצבא ההגנה לישראל. אתה מהקצינים הטובים ביותר שלנו ויש לי את הביטחון שתוביל את החטיבה לפסגות חדשות".

האלוף יואל סטריק ואל"מ שרון אלטיט. צילום: דובר צה"ל

האלוף יואל סטריק ואל"מ שרון אלטיט. צילום: דובר צה"ל

אל"מ שרון אלטיט סיפר בנאומו: "כשקיבלתי את הבשורה כי אני עתיד להצטרף לחבורה מצומצמת של פיקוד על חטיבה סדירה ושאתמנה למפקד חטיבת כפיר, התמלאתי סיפוק וגאווה. החטיבה עברה כברת דרך מקצועית וערכית. מפקדי הכיתות, המחלקות, הפלוגות והגדודים, אנשי המפקדה ולוחמי חטיבת כפיר. אתם האנשים שעל כתפיהם מונחת האחריות להוביל את הכוחות עד לעמידה במשימה ועד לניצחון. לוחמי החטיבה, ההולכים אחרינו המפקדים, הינם הטובים ביותר".

אל"מ אלטיט, הוא כאמור תושב אשדוד, בן 43, נשוי ואב לארבעה ילדים. הוא בעל תואר ראשון בביטחון ובממשל מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני בפוליטיקה ובמדיניות ציבורית מאוניברסיטת בר אילן.

טקס חילופי המפקדים בחטיבת כפיר. צילום: דובר צה"ל

טקס חילופי המפקדים בחטיבת כפיר. צילום: דובר צה"ל

את שירותו בצה"ל הוא החל בשנת 1997 אז התגייס לגדוד "דוכיפת" שלימים, יחד עם גדודים נוספים, אוחדו לחטיבת "כפיר".

ואלה התפקידים אותם מילא בעשור האחרון:

2013-2011 – שירת כסגן מפקד החטיבה המרחבית "מנשה".

2015-2013 –  שירת כמפקד גדוד "דוכיפת".

2017-2015 – שירת כמפקד בא"ח "כפיר".

2019-2017 – שירת כמפקד החטיבה המרחבית "מנשה".

2021-2019 – שירת כראש תורת חי"ר וצנחנים במפקדת קחצ"ר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר