אשדוד במבט מלמעלה. צילום: אורי קריספין
אשדוד במבט מלמעלה. צילום: אורי קריספין

"דין אשדוד כדין אשקלון": דרישה באשדוד לקבל הטבות מס כמו אשקלון

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי הודיע כי ידרוש מראש הממשלה להשלים את פערי המיגון באשדוד ולדאוג להטבות כלכליות לעיר. לאחר שראש הממשלה הודיע על קידום תוכנית להטבות מס לתושבי אשקלון, אמר חבר המועצה, חנוך דרך ארליך, כי יש להעניק לאשדוד את אותן הטבות שתקבל אשקלון

פורסם בתאריך: 21.5.21 17:05

עדכון אחרון: 23.5.21 13:20

     

בשנים האחרונות הבטיחו פוליטיקאים רבים ובכירים הטבות מס עבור תושבי העיר אשקלון, זאת לאחר שהפכה להיות העיר המטווחת ביותר בארץ.

ההבטחות להטבות מס לא קוימו, ומה שכן מקודם אלה זה אזור פיתוח א' לתעשייה, כך שניתן יהיה לתת הטבות למפעלים וחברות שיעברו לאשקלון. גם הצעת חוק בנושא שעלתה בכנסת נפלה על ידי הקואליציה.

אלא שלאחר מבצע "שומר החומות" שבה ספגה אשקלון 960 שיגורים ו-75 נפילות בשטח העיר, שהפכו אותה גם בסבב הזה למטווחת במיוחד, הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא הנחה את מנכ"ל משרדו לקדם תוכנית שתכלול מיגון והטבות מס לאשקלון.

הפגיעה בדירה באשדוד. צילום: שמואל דוד

ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, אמר בהערכת מצב כי הוא פונה לראש הממשלה בדרישה לטפל בפערי המיגון בעיר וכן לדאוג להטבות לעיר אשדוד.

לדבריו הצטרף גם חבר המועצה, עו"ד חנוך דרך ארליך,  שאמר כי יש להשוות את התנאים של אשקלון ואשדוד, "דִּין אַשְׁדּוֹד כְּדִין אַשְׁקְלוֹן!", כתב דרך ארליך בפוסט שפרסם והוסיף כי יש "לדרוש מראש הממשלה להשוות בכל הפרמטרים בין העיר אשדוד לעיר אשקלון. תוכנית מיגון | מענקים ועידוד | הטבות מס".

עו"ד חנוך דרך ארליך. צילום: פבל

עו"ד חנוך דרך ארליך. צילום: פבל

עוד הוסיף דרך ארליך: "העיר אשדוד ותושביה עמדו איתן משך שנים רבות כנגד כל הסכנות הביטחוניות ונתנו כתף לכל החלטות הממשלה ומדיניותה. הגיעה העת לגמול להם ולא לאפלות בין ערים סמוכות".

הפוסט של נתניהו בנושא:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר