חיוך ממגנט. רועי יוסף [יוספוב] ז"ל. באדיבות המשפחה

"רועי שלנו יצא לבלות, ולא חזר": נפרדים מרועי יוסף (יוספוב) ז"ל

שעות ספורות לאחר ארוחת שישי משפחתית, התבשרה משפחת יוסף (יוספוב) מאשדוד על מותו של הבן(21), בתאונת אופנוע. הלוויתו תתקיים היום ב-14:00 בבית העלמין בעיר

פורסם בתאריך: 15.10.17 09:27

     

"אנחנו עדיין לא מעכלים, מסרבים להאמין". משפחתו וחבריו של רועי יוסף (יוספוב) בן ה-21 בלבד, התעוררו בבוקר יום שבת לבשורת איוב, בשעה 1:00 בלילה, שעות מספר לאחר ארוחת השבת המסורתית והמשפחתית רועי נהרג בתאונת אופנוע "רועי הוא הילד האמצעי, הבן היחיד במשפחה. יש לו שלוש אחיות (9,23,24). אכלנו ארוחת שישי עם כל המשפחה, הסבא והסבתא משני הצדדים, עם הדוד, האחים, זה היה בלתי צפוי- שישי אחד שכולם יושבים יחד, במקרה ככה יצא- שכולם ממש יחד, וככה הוא ראה את כולם בפעם האחרונה, פרידה. הוא אמר שלום ויצא לבלות, אחרי שהוא אכל ושתה איתנו, צחק, הכל היה טוב ויפה, הוא יצא לבלות ולא חזר, כואב הלב" מספר בן המשפחה. רועי יצא ביום שישי מביתו באשדוד לבילוי שגרתי "הוא בדיוק אסף את הידידה הטובה שלו, שהייתה איתו על האופנוע ונפצעה גם היא, הם היו בדרך לבילוי בנמל תל אביב".

זירת האירוע. צילום: מד"א

כאמור, מעט אחרי השעה אחת בלילה התרחשה תאונת אופנוע ברחוב בן גוריון ברמת גן, מסיבה שעדיין לא ברורה (חוקרי מחוז ת"א בודקים את נסיבות האירוע).

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב את יוסף כשהוא במצב אנוש, תוך פעולות החייאה. בבית החולים נקבע מותו. הנוסעת שהייתה עימו, צעירה כבת 20, פונתה במצב בינוני, בהכרה עם פציעות בגפיים.

פרמדיק מד"א אורי מאייר סיפר: "כשהגענו, במקום הייתה המולה, על המדרכה שכב צעיר כבן 21 מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית , הוא היה ללא דופק וללא נשימה, חובשים של מד"א שהגיעו על אופנועי מד"א החלו לבצע בו פעולות החייאה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך פעולות החייאה פינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".

פרמדיק נוסף, מתן פרי הוסיף: "על הכביש שכבה צעירה כבת 20, היא הייתה בהכרה וכאובה מאוד, היא סבלה מפציעות בגפיים, הענקנו לה טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני".

חבריו ומשפחתו שלא הספיקו להיפרד מילד הפלא, הספר המחונן מהצבא שהמשיך לקרירה  בתחום שנגדעה באחת מספרים על גבר עם חיוך שובה לב  "היה מאד חייכן, אהוב על כולם, אהב לעשות דברים שונים מכולם. בצורה מיוחדת. הוא עבד במספרה מאד ידועה בחולון, שמספרת רק גברים. לאנשים עם סטייל מיוחד של זקנים וקעקועים, חלק מהאופי הכל כך מיוחד שלו. צעיר בנפשו, כזה הוא רועי, אוהב לחיות את הרגע, להנות"

ספר מחונן. התמונה באדיבות המשפחה

חבר קרוב סיפר על אישיות שכולם רוצים להיות בקרבתו, מגנט "עם תיאבון ענק לאכול תעולם, שרצה להגשים הכל, להספיק הכל, לנסות הכל בלי פחד מכלום, בלי לראות בעיניים, שמח צוחק מחייך ומאמין בעצמו. הוא יחסר לנו מאד מאד".

הלוויה תתקים היום, בשעה 14:00 בבית העלמין בעיר אשדוד.

"זו משפחה מאד ידועה באשדוד, האמא- קוסמטיקאית ידועה, עם הרבה לקוחות, והאב- נהג מונית שאהוב על כולם. אין אחד שלא מכיר אותם, משפחה חמה ועוטפת. אנחנו מחכים לאחיו של האבא שיגיע מארצות הברית, אנחנו מעריכים כי בשעות הצהריים נדע את מועד הלוויה" סיכם בן המשפחה.

תמיד "הכי מיוחד", התמונה באדיבות המשפחה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר