אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

אישום: בעל עסק באשדוד אנס חיילת שעבדה אצלו ואמר לה "תשתקי, אני הבוס!"

כתב אישם חמור במיוחד הוגש נגד איתי חסאן, בן 29, משדה עוזיהו. הוא מואשם כי אנס חיילת שעבדה בניקיון העסק שלו ועשה זאת תוך הפעלת כוח, זאת בנוסף למעשים מגונים שביצע בה מספר פעמים. חסאן הכחיש בחקירתו את האונס וטען כי היו מעשים בהסכמה ורגע לפני שקיימו יחסי מין הוא התחרט בגלל שהוא נשוי והגדיר זאת "טעות של רגע"

פורסם בתאריך: 5.5.21 12:54

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד איתי חסאן, בן 29 משדה עוזיהו, המייחס לו ביצוע עבירות מין של אונס ומעשה מגונה כלפי חיילת, שעבדה למחייתה בעבודות ניקיון בבית העסק שלו בסיטי באשדוד.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד טל אדיר כהן, ביום 20.4.21, במהלך החדשים מרץ-אפריל 2021, עבדה ק', חיילת ילידת 2001 בעסק של חסאן, אשר מנוהל על ידו ועל ידי אשתו. עבודתה של המתלוננת כללה שטיפת כלים ומלאכות ניקיון נוספות בעסק.

במהלך עבודתה, במספר הזדמנויות כאשר החיילת עבדה בעסק ועסקה בפעולות ניקיון במטבח, נהג חסאן להיצמד אליה מאחוריה ולהתחכך בה, שלא בהסכמתה כמובן.

ביום 20.4.21 בשעות אחר הצהריים, עבדה החיילת בעסק יחד עם אשתו של חסאן. בסביבות השעה 18:30-19:30 הוא הגיע לעסק ולאחר מכן אשתו עזבה את המקום על מנת לאסוף את ילדיה והם נותרו לבד בעסק. בעת שהחיילת שטפה את הכלים במטבח, הוא שוב עבר מאחוריה ונצמד אליה.

ניידת משטרה

צילום: דוברות המשטרה (ארכיון)

בהמשך, הורה חסאן למתלוננת לנקות תנור בישול במטבח. על מנת לנקות את התנור, היא התכופפה ובשלב הזה, כך על פי כתב האישום, התקרב אליה חסאן מאחור, ליטף את גופה ואיבריה מעל למכנסי הטייץ שלבשה.

החיילת סיפרה כי היא הייתה המומה ולכן לא אמרה לו דבר, הוא התרחק ממנה והיא המשיכה בעבודתה. זמן קצר אחר כך, הוא חזר ונכנס למטבח, סגר את פרגוד הקש המסתיר את המטבח, התקרב אליה, נצמד אליה מאחור כשהוא אוחז בגופה בחוזקה, ליטף את איבריה המוצנעים והכניס את ידו מתחת למכניסה ולתחתוניה שלא בהסכמתה כמובן.

החיילת ההמומה קפאה על מקומה ולא אמרה לו דבר, אך משהמשיך במעשיו היא ניסתה להדוף אותו, הסתובבה לעברו ואמרה לו "די, תפסיק, מה אתה עושה?". בשלב הזה, הוא התרחק ממנה, הסתכל עליה ואמר לה "מה את ילדה קטנה?", "מה את משחקת אותה?", התקרב אליה בשנית, אחז את ידה, הצמידה אל התנור ונישק את צווארה.

היא ניסתה להדוף את חסאן אך הוא לא הרפה, אחז בה וסובב את גופה לעבר הקיר הסמוך כך שגבה פנה אליו, וליטף בידו את איבריה. החיילת אמרה לו שיפסיק, שיש אנשים בחוץ ושהוא נשוי, אך הוא התעלם מדבריה. על פי כתב האישום, הוא תפס בידו בעורפה ואמר לה "תשתקי אני הבוס!", אחז בה ביד אחת ובידו השנייה החל להוריד את מכנסי הטייץ שלבשה, כשהוא חוזר ואומר לה "תשתקי אני הבוס!".

החיילת הצעירה נאבקה בו, ביקשה שיפסיק, שיעצור, אמרה לו שהיא לא רוצה וניסתה למנוע ממנו להוריד את מכנסיה, אך הוא המשיך בשלו, פשט את מכנסיו, הצליח לפשוט את מכנסיה ואת תחתוניה, כופף את גופה קדימה ולמרות התנגדותה אנס אותה.

לאחר מכן הרים חסאן את מכנסיו ויצא מהעסק. בהמשך, הורה לחיילת לשטוף את הרצפה וכשעשתה כן עבר לידה וליטף את ישבנה מעל לבגדיה.

צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

החיילת, דיווחה לראשונה על המעשים לסבתה ובהמשך לקצינה האחראית על תחום יוהל"ם, אשר ליוותה אותה לבית החולים לבדיקה.

בעדותה במשטרה מסרה המתלוננת הודעות מפורטות בהן תיארה את עבירות המין שביצע בה חסאן ואף ערכה שיחזור מצולם ומפורט בבית העסק.

בפרקליטות מסרו לבית המשפט כי "בצפייה בשיחזור ניתן להתרשם מהמצב הנפשי הקשה של המתלוננת עת חזרה לזירת הפשע ונאלצה לשחזר ולחוות מחדש את המעשים הקשים שביצע בה המשיב".

המשטרה ביצעה עימות בין הנאשם לחיילת במסגרת החקירה, "עימות סוער שגם במהלכו ניכר המצב הנפשי הקשה של המתלוננת כתוצאה ממעשי המשיב", מסרו בפרקליטות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




חסאן בחקירותיו הכחיש את האונס וטען כי נישק את המתלוננת והתמזמז איתה בהסכמתה, טכי הנגיעות באיברי מינה היו בהסכמתה. הוא גם הודה שסובב אותה כשפניה אל הקיר, התפשט והוריד את מכנסיה מתוך כוונה לקיים עמה יחסי מין, אלא שבשלב זה מצפונו ייסר אותו בהיותו גבר נשוי, ולכן לא עשה זאת. "זה היה טעות של רגע", הסביר בחקירתו.

הוא גם הכחיש כי החיילת ביקשה ממנו מספר פעמים ובצורות שונות, להפסיק והביעה בבירור את אי הסכמתה, וכן הכחיש כי אמר לה "תשתקי, אני הבוס", והכחיש כי כפה עצמו עליה תוך שימוש בכוח.

בפרקליטות ביקשו להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, "שכן קיים יסוד סביר לחשש שיסכן את בטחון הציבור. חשש זה נלמד מכך שהמשיב אנס את המתלוננת, חיילת צעירה הנאלצת לעבוד בניקיון למחייתה, וכפה עצמו עליה בכוח כשהוא אומר לה שהוא הבוס משמע, מותר לו לשיטתו לעשות בה, בעובדת הצעירה והמוחלשת, כאוות נפשו כדי לספק את יצרו המיני. כל זאת עשה המשיב שעה שבית העסק פתוח, כשבכל רגע עלול להיכנס לקוח, ותוך ניצול ההזדמנות שבה אשתו יצאה מבית העסק כדי לאסוף את ילדיהם. האופן בו נהג המשיב במתלוננת בכוחניות דורסנית ובאכזריות, מלמד על התעלמות מוחלטת מהזולת ועל דפוסי חשיבה והתנהגות אלימים ופוגעניים", נכתב בבקשה של הפרקליטות בה צוין כי לחסאן יש הרשעה אחת בעבירת סחר בסמים שבגינה ריצה מאסר בפועל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר