צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד
צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

הותר לפרסום: זה בעל העסק מאשדוד החשוד באונס עובדת שלו

איתי חסאן, בן 29, ממושב שדה עוזיהו, הוא בעל העסק מאשדוד החשוד כי אנס עובדת שלו, כך התיר היום בית משפט השלום באשקלון לפרסם. חסאן מכחיש כי אנס את העובדת

פורסם בתאריך: 26.4.21 11:41

     

הוארך מעצרו של איתי חסאן, החשוד באונס עובדת שלו בבית העסק שלו בסיטי באשדוד. הוא הובא אתמול להארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון ומעצרו הוארך בארבעה ימים.

סנגורו ביקש להטיל איסור פרסום על שמו, מנגד המשטרה דרשה לחשוף את שמו "אירוע כזה יכול להקים מתלוננים חדשים או אחרות שקרה להם אותו דפוס או שעברו את זה ופחדו להתלונן", אמר רס"ר שרון סויסה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לאחר שעיינה בגרסאות המתלוננת והחשוד, דחתה השופטת דורית בונדה את בקשת הסנגור זאת לאור עוצמת החשד ומקום ביצוע העבירה, שעל פי החשד, התרחשה בבית העסק ולא בחדרי חדרים, "לטעמי קיים אינטרס ציבורי מובהק שלא לאסור פרסום פרטיו של המשיב וזאת על מנת להביא תלונות נוספות ככל וישנן בעניינו", כתבה.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

תחילת הסיפור הוא עם צאת השבת, אז התקבל במשטרת אשדוד דיווח מבית חולים בדרום הארץ ולפיו צעירה כבת 20 שהגיעה לערוך בדיקה, דיווחה כי איתי חסאן, בעל עסק אצלו עובדת בעיר אשדוד, ביצע בה עבירות מין חמורות.

חוקרי המשטרה מיד פתחו בחקירה, ממנה עלה כי מזה תקופה עובדת הצעירה אצל חסאן, במהלכה במספר הזדמנויות על פי החשד ביצע בה מעשים מגונים, ובפעם האחרונה שהתרחשה ביום שלישי שעבר האו אף אנס אותה ממש.

החוקרים איתרו את חסאן, בן 29, המתגורר בשדה עוזיהו ועצרו אותו לחקירה בחשד לעבירות המיוחסות לו. הוא הכחיש כי אנס את העובדת שלו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר