איתי במוקד מד"א
איתי במוקד מד"א

מד"א הגשימה את החלום של איתי, ילד עם צרכים מיוחדים מאשדוד

איתי חלם להיות מתנדב מד"א, בארגון התנדבו להגשים לו את החלום ולהיות מתנדב ליום אחד. "כולי תקווה כי בעוד מספר שנים הוא יצטרף אלינו כמתנדב מהמניין ויסייע בהצלת חיים", אמר מנהל מרחב לכיש במד"א

פורסם בתאריך: 21.3.21 17:31

     

איתי, בן 10, מאשדוד, ילד עם צרכים מיוחדים, אוהב, נושם וחולם את מגן דוד אדום, את האמבולנסים, את מדי הארגון ואת פעילותו. משפחתו שהבינה שאהבתו לארגון מתעצמת מדי יום, יצרה קשר עם מד"א ולפני מספר ימים הוגשם חלומו של איתי.

אמבולנס של מד"א עם החובשים הבכירים איציק בטוניה ואילן ויינר הגיע לביתו ולקח אותו, יחד עם בני משפחתו לביקור מיוחד בתחנת מד"א באשדוד והפכו אותו למתנדב מד"א ליום שלם.

איתי הגיע לתחנת מגן דוד אדום כשהוא לבוש בחולצת פראמדיק מד"א שאימו הכינה לו כחלק מתחפושת פורים ופגש את חיים קרדי, מנהל מרחב לכיש שליווה אותו בסיור המקיף שכלל ביקור במוקד 101 והסבר אודות האמבולנסים והניידות טיפול נמרץ, האופנועים, הבימבולנסים והטרקטורון המיוחד של מד"א – בו גם יצא לנסיעה סביב התחנה יחד עם הפראמדיק ישראל לוגסי. בסוף היום, קיבל איתי שקית הפתעות עם עטים ומחברות עם סמלי מד"א, חברות צביעה של הארגון ועוד.

איתי על אופנוע של מד"א

איתי על אופנוע של מד"א

בתום הסיור סיפר איתי בהתרגשות שמאוד נהנה, הודה לאנשי מד"א ואמר שהוא מחכה להגשים את החלום בשנית ולהתנדב במגן דוד אדום.

חיים קרדי, מנהל מרחב לכיש במד"א: "התרגשנו לארח את איתי הצעיר ולהגשים לו חלום להיות מתנדב מד"א. איתי ילד מקסים וסקרן וכולי תקווה כי בעוד מספר שנים הוא יצטרף אלינו כמתנדב מהמניין ויסייע בהצלת חיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר