יואב תורג'מן, מנכ"ל אלתא
יואב תורג'מן, מנכ"ל אלתא

מנכ"ל אלתא הכריז: "מפעל אלתא נשאר באשדוד וזה סופי"

בטקס הנחת אבן פינה לבית "אלבטק" בפארק ההיי-טק באשדוד: "אנחנו מגשימים את חלומם של צעירי אשדוד", ומנכ"ל אלתא הודיע כי "על אף הפצרות מצד רשויות אחרות, מפעל אלתא נשאר באשדוד". יחד עם זאת, עדיין לא הוחלט אם הוא יישאר במיקום הנוכחי

פורסם בתאריך: 14.3.21 20:28

     

היום התקיים טקס חגיגי לרגל הנחת אבן פינה למפעל "אלבטק" בפארק ההיי-טק הנבנה בימים אלו באשדוד.

בטקס השתתפו ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי; סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנכ"ל אלתא, יואב תורג'מן; איש העסקים צחי אבו הבעלים של קבוצת אלבטק; ממלא מקום ראש העיר, עו"ד גבי כנפו; סגן ראש העיר, אינג' שמעון כצנלסון; מנכ"ל עיריית אשדוד, אילן בן עדי; מהנדס העיר, מנכ"ל קבוצת אלבטק וחברי ההנהלה.

מנכ״ל אלתא, יואב תורג’מן שנאם בטקס הכריז: "על אף הפצרות מצד רשויות אחרות, מפעל אלתא נשאר באשדוד. זה סופי. אנו נמשיך לבנות את אשדוד ולהיבנות באשדוד". יחד עם זאת, עדיין לא הוחלט אם אלתא יישאר במיקום הנוכחי שלו או יעבור למיקום אחר בעיר. כך או כך, הוא נשאר באשדוד.

קבוצת אלבטק היא חברת בת של אלתא שנמצאת בבעלות משותפת של אלתא ושל חברת אבו יחיאל. החברות בקבוצה מתמחות בטכנולוגיות ייצור מגוונות לתעשיות התעופה, ההייטק והתחום הצבאי. מועסקים בה כ-1,100 עובדים במספר אתרים ברחבי הארץ. עם השלמת הבנייה, תרוכז כל פעילות קבוצת אלבטק בפארק ההיי-טק באשדוד.

פארק ההייטק באשדוד. הדמיה: משרד אדריכלים גוטמן אסיף

פארק ההייטק באשדוד. הדמיה: משרד אדריכלים גוטמן אסיף

פארק ההיי-טק הנבנה בימים אלו באשדוד, ממוקם ברובע המיוחד בקצה המזרחי של העיר, סמוך לכניסה הדרומית לעיר ולתחנת הרכבת. הפארק משתרע על פני 133 דונמים והוא עתיד להכיל בתוכו תעשיות עתירות ידע, שיספקו אלפי מקומות עבודה בתחום ההיי-טק והחדשנות עבור תושבי אשדוד.

משפחת אבו בהנחת אבן הפינה לפארק ההייטק. צילום: מייק אדרי

משפחת אבו בהנחת אבן הפינה לפארק ההייטק. צילום: מייק אדרי

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "החזון שלנו קורם עור וגידים. מפעל אלבטק הוא המפעל הראשון שמתחיל להבנות בפארק ההייטק, הסנונית הראשונה שמגשימה את חזון תעשיית של ההייטק של אשדוד וזו בשורה גדולה לתושבי אשדוד ובמיוחד לצעירים".

ד"ר יחיאל לסרי

ד"ר יחיאל לסרי

בנוסף, ראש העיר ד"ר לסרי ציין במהלך הנאום את העובדה שמפעל אלתא לא עוזב את אשדוד וימשיך להתפתח ולהתרחב כאן בעירנו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר