דני רייף ז"ל. צילום: אבי נסימי
דני רייף ז"ל. צילום: אבי נסימי

"דמות להערצה": הלך לעולמו דני רייף, מראשוני גולשי הגלים באשדוד

הגולש האגדי, דני רייף, מי שהיה ממייסדי ענף הגלישה באשדוד ומאושיות הגלישה בארץ, הלך הלילה לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. "תחשבו על כל הרגעים הטובים, הצחוקים, המסיבות", כתב רייף לחבריו ומכריו בסוג של צוואה

פורסם בתאריך: 28.2.21 10:09

     

הלילה התקבלה הבשורה המצערת מאוסטרליה: דני רייף נפטר. אבל כבד נפל על קהילת הגולשים האשדודי שעבורם היה דני, האב המייסד, "הוא היה מראשוני הגולשים באשדוד ומאושיות הגלישה בארץ", מספר הגולש ירון קליין, "הוא שימש כהשראה לכל קהילת הגולשים, הוא חי את החלום עד היום האחרון שלו".

דני היה בן 63 עת הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן שתקפה אותו בשנה האחרונה. בשנות ה-70' הוא נחשב לאגדת גלישה ולמי שקידם את הענף בעיקר באשדוד.

דני רייף ז"ל. צילום: אבי נסימי

דני רייף באחד הביקורים שלו באשדוד. צילום: אבי נסימי

בעשרות השנים האחרונות הוא חי בגרמניה ולאחר מכן באוסטרליה, רווק, אך לא בודד – אלא תמיד מוקף חברים. "הסתכלנו עליו בהערצה, הוא היה דמות ליקוי והערצה. הוא העז לעשות לחיות את מה שכולנו חולמים עליו, הוא היה ציפור דרור".

"דני היה מהגולשים האמיצים", ספד לו מדריך הגלישה, שגיא אפשטיין, "הוא חי את החלום שלו באוסטרליה הרחוקה ובזכותו הגעתי אחרי הצבא לגלוש באוסטרליה. איש יקר שלצערנו המחלה הארורה עצרה לו את הכיף של החיים. יהי זכרו ברוך".

המשאלה האחרונה של דני

המשאלה האחרונה של דני

לפני מספר חודשים הוא הפיץ צוואה אישית לחברים ובה כתב כי משאלתו האחרונה לחבריו היא "בלי דמעות ועצב. היו מאושרים כפי שהוא חי את חייו הטובים ביותר. ועשה כל מה שהוא רצה (חוץ מללכת לקובה). בבקשה, תחשבו על כל הרגעים הטובים, הצחוקים, המסיבות ותחשבו עליו בפעם הבאה שאתם בים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בסוף שנה שעברה, הצלם האשדודי אבי רוקח צילם עליו סרט דוקומנטרי שבו משפחתו וחבריו סיפרו עליו. הסרט היה ביוזמת העמותה לקידום הגלישה באשדוד וערך אותו רועי עידן.

לצפייה בסרט לחצו על הלינק הבא: https://www.facebook.com/137324296612239/videos/389917782337028

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר