דודי שוורץ וילדיו
דודי שוורץ וילדיו

"מתחת למסכה אין חרדי או חילוני": ילדיו של חולה הקורונה המתנדב הצטרפו אליו

דודי שוורץ, היה אחד החולים הקשים בקורונה באסותא אשדוד. לאחר שהחלים חזר להתנדב במחלקה ולכבוד פורים גם ילדיו התחפשו למתנדבים במחלקה, "כשם שבכל דור ודור ניצחנו - ננצח גם הפעם", הוא אמר

פורסם בתאריך: 25.2.21 13:29

     

כך נראית משפחה שרוצה לומר תודה לצוותים הרפואיים: משפחת שוורץ מאשדוד שאבי המשפחה שלהם היה חולה קשה וטופל בבית החולים אסותא אשדוד.

דודי שוורץ, בן 30 ואב לשלושה ילדים, היה בין חולי הקורונה הקשים ביותר. הוא היה מורדם ומונשם במחלקת הקורונה של אסותא עוד מראשית חודש אפריל בשנה שעברה. הוא עבר טיפול מיוד וראשוני בפלאסמה וכך לאחר חודש שבו היה מורדם ומונשם, חל שיפור קיצוני במצבו והוא שוחרר לביתו.

שוורץ הרגיש חובה להוקיר תודה לצוותים הרפואיים בכלל ולאסותא בפרט והחליט לחזור ולהתנדב במחלקת הקורונה בה אושפז ובה החלים.

 

שוורץ וילדיו באסותא

שוורץ וילדיו באסותא

כעת, לכבוד פורים זוכה התנדבותו לעזרה נוספת ומפתיעה: שני ילדיו החליטו להתחפש למתנדבי מחלקת קורונה ובת נוספת לליצנית רפואית וכל זאת מתוך רצון להוקיר את פועלם ולהביא ברבים את עשייתם של המתנדבים.

משפחת שוורץ

משפחת שוורץ

"בכל דור ודור קמים על עם ישראל אויבים חדשים, פעם פרעה, פעם המן, והפעם קורונה. אבל אני מאמין, כשם שבכל דור ודור ניצחנו – ננצח גם הפעם", אומר שוורץ. "מתחת למסיכה, אין חרדי או חילוני, אין ימני או שמאלני. יש כאן עם אחד, יחיד ומיוחד, שצריך לעשות הכל ולומר: מחלוקת? אפשר. חלוקה? לעולם לא. הנגיף לא מבדיל בין אדם לאדם ובין דם לדם, גם אנחנו לא".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר