אחד המפגינים שם. צילום: ניר זריצקי

"משרד הבריאות רוצחים": מתנגדי חיסונים חרדים מפגינים מול מתחם החיסונים ברובע ג'

למרות שרבים בציבור החרדי כבר מתחסנים, ישנם כאלה המתנגדים לחיסונים ומנסי לשכנע את המתחסנים לחזור בהם. אחד מהם עמד בכניסה למתחם חיסונים ברובע ג' וקרא קריאות נאצה נגד עובדי מגן דוד אדום. צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 23.2.21 14:51

     

בימים האחרונים מקדמים בעירייה ובמגן דוד אדום את ההתחסנות בקרב המגזר החרדי. מתחמי החיסונים שנפתחו ברובעים החרדיים רשמו הצלחה גבוהה.

אחד ממתחמי החיסונים נפתח בישיבת גרודנא בהפעלה של מד"א. היום הגיעו לשם מספר בודד של מתנגדי חיסונים והחלו בהפצת מידע מוטעה ושקרי על מנת לגרום למתחסנים לחזור בהם.

אחד המתנגדים עמד שם ואמר לעובד של מד"א: "הקדוש ברוך מחליט ולא החילוני כופר כמוך. לא חילוני ציוני כמוך יחליט משהו, ציוני רוצח, שליח של משרד הבריאות הרוצחים". הוא גם דפק על אחד האמבולנסים וקרא: "הוא דואג לנו? תסתלק מפה רוצח!".

צפו בתיעוד:

הוא עמד עם מגאפון וקרא בקול כי לחיסונים יש מטרה להשתלט רוחנית על בחורי ישיבת גרודנא, אחרי שהם נאבקו לפתוח את הישיבה במהלך הסגר. "הציונים הרשעים האלה חושבים איך להגיע לפה, איך לכופף את הראש של הבחורים. אומרים להם שהם צריכים לעשות חיסון כי יש מגיפה, איפה הבחורים והאנשים שמתים ברחובות מהמגיפה? לפי נתוניהם של הרשעים, אין אחוז אחד של הדבקה וגם מי שלא מרגיש טוב הוא מחלים, למה לקחת חיסונים. חברת פייזר מפרסמת 22 תופעות שלא נבדקו ללוקחי החיסונים".

הפליירים שחולקו. צילום: ניר זריצקי

הפליירים שחולקו. צילום: ניר זריצקי

מתנגדי החיסונים גם חילקו שם פליירים, שאפילו אפשר לקרוא להם חוברות שעליהם כתוב באותיות ענק "רוצים שחס וחלילה בדרך הטבע לא יהיו לכם ילדים? חלק גדול מנוטלי החיסונים לא יזכו לילדים".

לצד זה הם פרסמו הדפות של כל מיני פוסטים מהפייסבוק וכן כתבות מהתקשורת הנוגעות לחיסונים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר