עיריית אשדוד
עיריית אשדוד

אשדוד: אתמול 1,000 מתחסנים ומחר מתחם חיסונים בעירייה

העירייה תפתח מחר מתחם חיסונים מיוחד במבואה של בניין העירייה. אתמול במבצע מיוחד ברובע ז' חוסנו כאלף תושבים בערב אחד

פורסם בתאריך: 22.2.21 22:36

     

עיריית אשדוד בשיתוף מד"א, יפתחו מחר מתחם חיסונים במבואת העירייה בין השעות 12:00-16:00 לכלל חברי קופות החולים מגיל 16 ומעלה.

"אשדוד ממשיכה להגביר את קצב החיסונים ולהערך לקראת החזרה לשגרת החיים, בהתאם לתקנות התו הירוק", נמסר מהעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כאלף מתחסנים בערב אחד

מבצע "התחסנת – נשמרת" ברובע ז' יצא אתמול לדרך והוא יימשך עד מחר בחצות. בימים אלה, א'-ג' (21-23), בין השעות 18:00 ל-24:00, יוכלו מבוטחים בכל קופות החולים להתייצב באחד משני המוקדים ברובע, ללא הזמנת תור מראש. כל שעליהם לעשות זה להצטייד בת.ז. ובמסכה, להתחסן ולזכות בשי לקראת הפורים. המבצע מיועד לכל התושבים, אך נערים ונערות מגיל 16 נדרשים לליווי או אישור הורים.

כבר בסוף שבוע שעבר יצאה העירייה בקמפיין הסברה ובקריאה לתושבים למהר ולהתחסן, וביום הראשון למבצע הייתה היענות מרשימה של אנשים אשר החליטו לנצל את העובדה שהחיסונים מונגשים אליהם עד הבית. מירב שרת, מנהלת מטה החיסונים מציינת כי קצב החיסונים בשבוע האחרון הולך וגדל ולמתחמי החיסונים ברחבי העיר מגיעים המונים מידי יום.

מתחסנים ברובע ז'

מתחם החיסונים של עיריית אשדוד בשיתוף עם מד"א נפתח כאמור ביום ראשון בערב והוא יימשך 3 ימים, משעה 6 בערב ועד 12 בלילה. היום יפעל מוקד חיסונים נוסף, של מד"א במתחם הביג וגם הוא מיועד לכל המבוטחים וללא צורך בהפניה. רק ת.ז. ומסכה. עיריית אשדוד דאגה לפרסם את המבצע ואף יצא כרוז שהסתובב ועודד את האנשים להגיע ולהתחסן.

מתחסנים ברובע ז'

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מדווח בכל יום על נתוני הקורונה כמו גם על נתוני הבדיקות והחיסונים ומעודד את התושבים להמשיך ולהתחסן, מתוך הבנה ואמונה כי מבצעים כאלה יובילו את אשדוד להיות ירוקה והמשמעות לכך ברורה – מוסדות החינוך ישובו לפעול במתכונת מלאה, החנויות והעסקים, תפילות בבתי כנסת ואירועי שמחה יתקיימו כבעבר והכי חשוב נוכל להסב יחד לליל הסדר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר