חיסון נגד קורונה. צילום: פבל, odrey
חיסון נגד קורונה. צילום: פבל, odrey

נמל אשדוד נלחם בפייק ניוז: העובדים השתתפו בהרצאה על חיסונים

נמל אשדוד מעודד את עובדיו להתחסן נגד הקורונה ולצורך כך הזמין את העובדים להרצאה בזום של רופאה מומחית למחלות זיהומיות

פורסם בתאריך: 17.2.21 17:20

     

בימים אלה מציינים שנה לפרוץ מגפת הקורונה ששינתה את חיינו. כעת, עם פיתוחם של החיסונים, מאזן הכוחות משתנה וניתן לומר בזהירות שרואים את הסוף. יעילותם של החיסונים הוכחה והחשיבות במתן חיסונים לאוכלוסייה מתבררת כחיונית, אלא שלצד זאת מופץ פייק ניוז ברשת כנגד יעילות החיסונים.

בנמל אשדוד, הנחשב למקום חיוני ואסטרטגי שתפקודו הרציף קריטי למשק ולכלכלה הישראלית, חשוב לשמור על בריאותם של העובדים, בטח בתקופת הקורונה אשר בה חולה אחד יכול להשבית כמה וכמה עובדים הנשלחים בגללו לבידוד, דבר הפוגע בפעילות תקינה. כחלק ממאמצי הנהלת הנמל לעודד את העובדים להתחסן, יזמו הרצאה בזום של ד"ר ענת וידר-פיינסוד, רופאה מומחית למחלות זיהומיות. ד"ר וידר-פיינסוד, מנהלת שירות זיהומים בחולה המאושפז בבית החולים שיבא תל השומר.

מתוך ההרצאה

מתוך ההרצאה

במסגרת ההרצאה סקרה ד"ר וידר-פיינסוד את הסיכונים הקיימים בקורונה, הדגישה את החשיבות בהגנה החיסונית והצורך של כל אחד מאתנו לקחת חלק במבצע החיסונים הלאומי.

שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד, מציין: "מדינת ישראל ממוקמת בראש טבלאות המתחסנים בעולם, ואנו עדין לתוצאות ונתונים מעודדים שמגיעים מגורמי הבריאות באשר ליעילותו של החיסון. על כולנו מוטלת האחריות להתחסן על מנת שנוכל להבטיח את שלומה של קהילת נמל אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בנמל אשדוד אומרים כי חשיבותו של הנמל התבררה עם פרוץ המגפה, כאשר חלק ניכר מהסחורות וחומרי הגלם עברו בנמל, עם צמצומם של הנתיבים האוויריים. "עובדי הנמל עבדו מסביב לשעון על מנת להבטיח מעבר סחורות רציף, תוך הקפדה על שמירת הנהלים, הצטיידות בלבוש מגן וחלוקה לצוותים", נמסר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר