ניצב פרץ עמר. צילום: דוברות המשטרה
ניצב פרץ עמר. צילום: דוברות המשטרה

"היום אני סוגר מעגל": ניצב פרץ עמר החל לכהן כמפקד מחוז דרום

לפני 34 שנים, בתור קצין צעיר, כיהן פרץ עמר בתפקיד זוטר במחוז דרום. היום הוא נכנס לתפקידו כמפקד המחוז ומחליף את ניצב יורם סופר

פורסם בתאריך: 8.2.21 20:31

     

ניצב פרץ עמר, נכנס היום לתפקידו כמפקד המחוז הדרומי במשטרה במטה מחוז דרום, טקס חילופי הפיקוד יתקיים בהמשך עקב מגבלות הקורונה. ניצב עמר החליף את ניצב יורם סופר אשר שימש כמפקד המחוז הדרומי במהלך השנתיים האחרונות ומונה בסבב המינויים האחרון לפקד על מחוז חוף.

ניצב פרץ עמר וניצב יורם סופר. צילום: דוברות המשטרה

ניצב פרץ עמר וניצב יורם סופר. צילום: דוברות המשטרה

ניצב יורם סופר נפרד מפקודיו וכתב להם באיגרת מיוחדת: "לפני כשני עשורים, עם סיום שורה של תפקידי פיקוד ולחימה בימ"מ הגעתי למחוז דרום לתפקיד קמב"ץ והיום בתום שנתיים אני מסיים פרק גדול רחב ומגוון של תפקידים במחוז. אלה היו שנתיים מאתגרות מאוד וברצוני להודות לכל אחד ואחת ולאחל לכם הצלחה ובריאות איתנה".

ניצב פרץ עמר. צילום: דוברות המשטרה

ניצב פרץ עמר סוקר את המסדר. צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז דרום הנכנס, ניצב פרץ עמר ציין בשיחת הפתיחה שלו עם סגל הפיקוד הבכיר של המחוז כי בתור קצין צעיר במשטרה הוא כיהן במחוז דרום וכעת זו סגירת מעגל עבורו: "הגעתי למחוז הדרומי בפעם הראשונה בשנת 1987, כמפקח צעיר וקיבלתי עלי את תפקיד מפקד בית המעצר. מאז ביצעתי שורה של תפקידי פיקוד, האחרון שבהם מפקד מחוז חוף. היום אני סוגר מעגל וחוזר לתפקיד מפקד המחוז הדרומי בתום שלוש שנים בהן שימשתי כמפקד מחוז חוף ורואה לנגד עיני את גודל המשימה, רוחב היריעה והיקף האתגרים. אני מודה לניצב סופר על פעילותו כמפקד מחוז דרום ואני בטוח שביחד בכוחות משותפים נמשיך להצעיד את המחוז קדימה".

ניצב פרץ עמר, בן 59, נשוי לריקי, אב לארבעה. משרת במשטרת ישראל משנת 1982, בתפקידיו האחרונים שימש כסגן מפקד מחוז דרום, מפקד מרחב נגב, קצין אג"מ מחוז דרום, סגן מפקד מרחב לכיש. בין השנים 2017-2021 שימש כמפקד מחוז חוף.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר