יוסי אלבז
יוסי אלבז

"כנגד כל הסיכויים": יוסי אלבז נבחר שוב כנציג עובדים בדירקטוריון נמל אשדוד

יוסי אלבז עושה את זה שוב ומצליח להיבחר לדירקטוריון נמל אשדוד. "למרות שמספר יו"רים של ועדים בנמל עשו הכול על מנת לסכל את מועמדותי לדירקטוריון חברת נמל אשדוד, ניסיונות אלה לא צלחו", אמר אלבז

פורסם בתאריך: 8.2.21 15:25

     

שרת התחבורה מירי רגב והממונה על החברות הממשלתיות, השר דודי אמסלם חתמו על כתב המינוי של יוסי אלבז לקדנציה שנייה בחברת נמל אשדוד. אלבז, כזכור, היה מראשי המורדים שהובילו את מרד עובדי הנמל נגד ההסתדרות הכללית בשנת 2017.

נמל אשדוד. צילום: טל שבתאי

נמל אשדוד. צילום: טל שבתאי

זהו הפעם השנייה שבה נבחר אלבז, מנופאי  ואיש סקטור הציוד המכני, לדירקטוריון. גם לקדנציה הראשונה נכנס אלבז לאחר מאבק מתוקשר וחסר תקדים שניהל נגד ההסתדרות הכללית, מאבק שהסתיים בניצחונו בבג"ץ כשהוא נתמך על ידי ההסתדרות הלאומית.

יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור. צילום: פבל טולצ'ינסקי

יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור. צילום: פבל טולצ'ינסקי

לדבריו, גם ההתמודדות לקדנציה שניה לא עברה חלק, "ראשי הוועדים הגדולים בנמל התגייסו להכשיל אותי בכל דרך ואף התייצבו ביום הבחירות לדירקטוריון ועבדו נגדי, למרות הכל ניסיונותיהם לא צלחו", מסר אלבז.

מינויו של אלבז אושר לקדנציה שניה בידי הוועדה לאישור מינויי בכירים ברשות החברות (ועדת גילאור) וכאמור נחתם אתמול ע"י השרים. יחד עם אלבז אושר גם אורן גולן בתור נציג עובדים בדירקטוריון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"אני מברך על החלטת השרים לאשר אותי לקדנציה שנייה בדירקטוריון נמל אשדוד", מסר אלבז והתייחס לתחרות הקרבה ובאה בנמלים: "אנו נמצאים כפסע מתחילת התחרות, דירקטוריון החברה בראשות היו"ר אורנה הוזמן בכור פועל ללא לאות להכנת הנמל לתחרות ונפלה בחלקי הזכות לקחת חלק בפרויקט חשוב זה. אני רוצה להודות לכל החברים שתמכו בי עזרו והאמינו בי לאורך כל הדרך תודה גדולה ליו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי על התמיכה בי מתחילת הדרך זה לא מובן מאליו. חברי ארגון הנמלים בנמל אשדוד עשו זאת כנגד כל הסיכויים ועל כך תודתי. אמשיך לייצג את כל עובדי הנמל בכבוד כפי שעשיתי עד היום".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר