בית הדר. צילום: דור גפני
בית הדר. צילום: דור גפני

התפרצות קורונה בבית הדר באשדוד: 13 מטופלים ואנשי צוות חיוביים

בבדיקות יזומות שבוצעו בבית הדר, נמצא כי שלושה אנשי צוות וכן עשרה מטופלים, מתוכם 5 אחרי חיסון שני, נדבקו בקורונה. כל המטופלים הועברו לטיפול בבתי חולים

פורסם בתאריך: 3.2.21 19:41

     

הנהלת מרכז "בית הדר" באשדוד קיימה ביום ראשון בדיקות קורונה לשלושה מטופלים וזאת לקראת העברתם משיקום למסגרת טיפול המשכי ונמצאו חיוביים. במקביל, בבדיקות שגרה יזומות של הצוות במחלקות אשפוז אחרות נמצאו שלושה אנשי צוות מאומתים.

אירוע התפרצות קורונה בבית הדר לפני מספר חודשים

למחרת נעשתה דגימה של כל המגעים בעקבות חקירה אפידימיוליוגית וכן נדגמו באותו יום כל המטופלים בכל המחלקות וכל אנשי הצוות, סך הכל למעלה מ-600 דגימות. בבדיקה נמצאו עוד שבעה מטופלים חיוביים במערך השיקום, חמישה מהם מספר ימים לאחר חיסון שני. כל יתר הדגימות של הצוות והמטופלים נמצאו שליליות. כל המטופלים החיוביים הועברו להמשך טיפול במחלקות קורונה בבתי חולים אחרים.

בהנהלת בית הדר אומרים כי על מנת להכיל את האירוע, אגף שיקום נמצא כעת בבידוד והנהלת המקום מבצעת בדיקות נוספות למטופלים כל יומיים במקביל לבדיקות השגרתיות לצוות.

מנהל בית הדר, טל תורג'מן מסר כי בבדיקות של כל הצוות וכל המטופלים בכל המחלקות האחרות לא נמצאו מקרים נוספים ואנו ממשיכים לדגום כשגרה את כל הצוות לפחות פעם בשבוע. "זוהי עדות לעמידה בכללי ההפרדה ומניעת זליגה בין מחלקות. אנחנו מפצירים ומציעים לכל מטופל ולכל איש צוות להתחסן. לצערנו, בכל בתי החולים השיקומיים אחוז המתחסנים מקרב המטופלים במחלקות השיקום אינו מספיק גבוה", מסר תורג'מן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בשל החשיפה של אנשי צוות במחלקות אחרות גם מחלקות נוספות בבידוד שצפוי להסתיים בשבוע הבא בכפוף לתוצאות שליליות בשבוע הבא. "אציין עוד שבכל המחלקות גם במחלקות בבידוד שגרת הטיפולים והשיקום נמשכת, תחת מיגון ובשטח המחלקה", מסר תורג'מן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר