בית החולים אסותא אשדוד. צילום: אורי קריספין
בית החולים אסותא אשדוד. צילום: אורי קריספין

"בשורה בתקופה של משבר": הסכם קיבוצי באסותא אשדוד

ההסתדרות במרחב אשדוד חתמה היום על הסכם קיבוצי עם הנהלת בית החולים אסותא בעיר. מה שייטיב את תנאי העבודה של כ-250 עובדי ועובדות כוחות העזר והמערך הסניטרי העובדים, אשר כבר עתה יזכו לתוספת לשכר השעתי

פורסם בתאריך: 31.1.21 17:24

     

בתום משא ומתן בין ההסתדרות במרחב אשדוד להנהלת בית החולים "אסותא" בעיר נחתם היום הסכם קיבוצי, אשר לדברי ההסתדרות "מיטיב את תנאי עבודתם של כ-250 עובדי כוחות העזר והסניטרים בבית החולים".

ההסכם הזה שמגיע בתקופה מאתגרת עבור הצוותים הרפואיים לנוכח משבר הקורונה, נחתם במעמד מנכ"ל בית החולים אסותא ארז בירנבוים וסמנכ"ל משאבי אנוש תבור אנושי, והוא מעניק תוספת לשכר השעתי של העובדים.

חיים שייב ואנשי ההסתדרות לאחר החתימה. צילום: אגף דוברות ההסתדרות

חיים שייב ואנשי ההסתדרות לאחר החתימה. צילום: אגף דוברות ההסתדרות

"חתימת ההסכם מהווה בשורה אדירה לציבור העובדים הזה בתקופה של משבר בריאותי חריף שלא היה דוגמתו במדינת ישראל", אמר יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות חיים שייב והוסיף: "זהו צעד נוסף לשיפור תנאי העובדות והעובדים הללו, ובכוונתנו להמשיך בחתירה לשיפור תנאי העסקתם של כלל העובדים במוסד הרפואי".

שייב הודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד שנענה לפניית אנשי מרחב אשדוד ונרתם לקידום המו"מ שכאמור הבשיל היום לכדי הסכם זה, וכן להנהלת בית החולים אשר הכירה בצורך לשפר את תנאי העבודה וניהלה מו"מ הוגן ופרודוקטיבי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עוד לקחו חלק בגיבוש ההסכם סגן ראש מרחב אשדוד בהסתדרות מאיר בן-גוזי ואנשי המרחב, עורך הדין דיוויד פרטיאלי ועורכת הדין גלי שטיינברג מהלשכה המשפטית באגף להתאגדות מקצועית בהסתדרות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר