הנפצים שהוחרמו
הנפצים שהוחרמו

השקט יחזור לרובע י"א? נלכדו משליכי הנפצים והוחרם הציוד המסוכן

לאחר תלונות רבות של תושבי רובע י"א על פיצוצי נפצים רבים, הערב הצליחו מפקחי השיטור העירוני לשים את ידם על הנערים שגרמו לרעש המטריד והחרימו את הציוד המסוכן. בנוסף הנערים קיבלו קנסות

פורסם בתאריך: 18.1.21 19:31

     

תושבי רובע י"א יוכלו אולי הלילה לישון בשקט ובשלווה, הם ילדיהם ובעלי החיים שלהם. זאת לאחר שפעילות סמויה של מפקחי השיטור העירוני הביאה ללכידת חבורת הנערים אשר עומדת מאחורי השלכת הנפצים המטרידה. בעקבות הדוחות שקיבלו, הנערים שנתפסו ייפרדו מכמה מאות שקלים ויצטרכו להסביר להוריהם על מעשיהם. מאחר ומדובר בקטינים, נמסרה הודעה להוריהם על כך.

המפקחים ומארזי הנפצים

המפקחים ומארזי הנפצים

המפקחים של השיטור העירוני, ניר ואליעד, קיבלו משימה ועמדו בה בהצלחה. היה עליהם לאתר את מוקד הפעילות ולעצור את מי שאחראי להשלכת הנפצים. לאחר פעילות סמויה ואיסוף מידע, הם שמו את ידיהם על קבוצת הנערים אשר הטרידה בימים האחרונים את מנוחת התושבים, ברעשי נפצים אותם השליכו באזורי המגורים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בשיטור העירוני אומרים כי לא רק שמדובר בפעילות אסורה ורעשנית אלא שהיא גם מסוכנת ועלולה לגרום לפגעי גוף, "מהתמונות שצילמנו ומעדויות שבידינו, ניתן לראות עד כמה יכול להיות מסוכן השימוש בנפצים הללו", אומרים דוד בן שטרית ובן לוי – המנהל ומפקד השיטור העירוני, תוך שהם מפרגנים לצמד ניר ואליעד על הפעילות המוצלחת.

"השיטור העירוני ימשיך בפעילות מאומצת על מנת להבטיח את ביטחון התושבים ואת הרכוש הציבורי ויפעל בכל הכלים כדי לשמור על איכות החיים של תושבי אשדוד", נמסר מעיריית אשדוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר