עובד נמל אשדוד קושר אוניה לרציף. צילום: פבל טולצ'ינסקי
עובד נמל אשדוד קושר אוניה לרציף. צילום: פבל טולצ'ינסקי

"ניצחון ראשון ולא אחרון": בעוד שבועיים בחירות לוועד תפעול בנמל אשדוד

המאבק הוכרע וההסתדרות הכללית תחויב לערוך בחירות בסקטור התפעול בנמל אשדוד בעוד שבועיים, זאת לאחר ארבע שנים שבהן לא התקיימו בחירות. "הגיע הזמן שההסתדרות הכללית תבין שהיא לא יכולה להחזיק את עובדי נמל אשדוד בני ערובה", נמסר מההסתדרות הלאומית

פורסם בתאריך: 18.1.21 18:51

     

לאחר מאבק משפטי ממושך אשר ניהלו עובדי נמל אשדוד נגד ההסתדרות הכללית, החליטה רשות השיפוט כי בעוד שבועיים תתקיים לראשונה מזה זמן רב בחירות לסקטור התפעול בנמל אשדוד. כזכור, החלטה זו הגיעה לאחר התנגדותה הממושכת של ההסתדרות הכללית לקיים בחירות בסקטורים אשר הסתיימה בהם כהונת הוועדים לפני זמן רב.

ביום רביעי צפויה להתקיים לראשונה מזה זמן רב אסיפת עובדים של סקטור התפעול ושבועיים לאחר מכן יתקיימו הבחירות. הפעם האחרונה בה התקיימו בחירות בסקטור זה הייתה לפני 4 שנים ורק כעת, לאחר איחור של כשנה ממועד הבחירות שהיה אמור להיות, הן צפויות להתקיים.

החלטה זו על קיום בחירות, הבשילה לאחר שעובדים מסקטור התפעול בנמל אשדוד עתרו לבית המשפט בבקשה לקיים בדחיפות בחירות לוועד.

"הגיע הזמן שההסתדרות הכללית תבין שהיא לא יכולה להחזיק את עובדי נמל אשדוד בני ערובה", נמסר מארגון עובדי הנמלים בנמל אשדוד מבית ההסתדרות הלאומית, "כיום מכהנים וועדים בנמל אשדוד שזמן כהונתם הסתיים מזמן. הושג ניצחון ראשון לעובדים אך בהחלט לא אחרון. פסק דין זה משליך גם על בחירות בסקטורים נוספים בנמל שהיו אמורות להתקיים מזמן. אין לנו ספק כי המאבק הצודק הוא רק הסנונית הראשונה אך בהחלט לא האחרונה עד שהנמל ישתחרר מידיהם של בעלי אינטרסים שלא רואים את טובת העובדים לנגד עיניהם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר