עם מטף במעלית
עם מטף במעלית

"מרגישים נורא": כך סובל בניין בשכונת הסיטי ממכת גניבות

זה כבר לא מעשה קונדס, קבוצת נערים נכנסת לבניין בשכונת הסיטי וגונבת ממנו את מטפי הכיבוי. בדרך הם גם עושים סיבוב במחסנים ומחפשים מחסן פתוח. בינתיים הדיירים חוששים להתלונן במשטרה. בעקבות הפרסום הגיעו הורי הנערים לבניין, התנצלו והסכימו לשלם על הנזקים

פורסם בתאריך: 17.1.21 20:28

עדכון אחרון: 17.1.21 21:42

     

באחד הבניינים בשכונת הסיטי סבלו הדיירים ממכת גניבות בעיקר של מטפי כיבוי וגם של דברים אישיים מתוך המחסנים של הבניינים. הדיירים שהבינו כי לא מדובר במשהו חד פעמי, בדקו במצלמות האבטחה של הבניין וגילו קבוצה של נערים שנכנסת לבניין וגונבת את מטפי הכיבוי מכל קומה בבניין. "הם רוקנו את כל הבניין ממטפים", מספר אחד הדיירים.

בודקים ידית של דלת מחסן

בודקים ידית של דלת מחסן

אלא שהם לא הצליחו לזהות את פני הנערים המצלמות האבטחה, "הם כבר מאומנים, הם מכסים את הפנים ומתנהגים בהתאם רק הם לא ידעו שבעקבות הגניבות התקנו מצלמות במעליות ושם ראינו את הפנים שלהם", מספר הדייר.

לדבריו מדובר בבניין מסודר שדלת הכניסה שלו נעולה עם קוד, אך הם עומדים ליד הכניסה ומחכים שאחד הדיירים ייצא ואז ממהרים, תופסים את הדלת ונכנסים פנימה.

עם שני מטפים במעלית

עם שני מטפים במעלית

במצלמות שהותקנו במעליות רואים כיצד הם נכנסים למעלית כשבידיהם מטף אחד וכיצד עם עוצרים בשתי קומות אחרות וגונבים מטפים נוספים.

בסרטון אחר שצולם באזור המחסנים של הבניין נראים הנערים עוברים שם ובודקים ידיות של חלק מהדלתות. "הדיירים מרגישים נורא. לאנשים נגנבו דברים יקרי ערך. הם גרמו בנוסף לנזק ולכלוך רב כפי שעולה מהסרטונים", הוא אומר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




נכון לעכשיו ועד הבניין טרם ניגש להגיש תלונה במשטרה כי לטענת הדייר, הם חוששים מנקמה של הנערים, אבל חשוב להם להזהיר את שאר הבניינים באזור שיידעו וייזהרו.

עדכון בנושא:

"בעקבות הפרסום הצלחנו להגיע לילדים ולמשפחות שלהם ולסגור זאת בצורה יפה. הם נורא מתביישים במעשים של הילדים", מספר הדייר באותו הבניין.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר