מסייעים לדרי הרחוב
מסייעים לדרי הרחוב

הסערה בדרך: חשש להצפות באשדוד; חולקו שמיכות להומלסים

החל משעות הצהריים צפוי מזג האוויר להפוך לסוער וחברת מטאו טק מזהירה כי עשויות להיות הצפות בעיר אשדוד

פורסם בתאריך: 14.1.21 12:24

     

חברת מטאו טק, הוציאה אזהרה לעיריית אשדוד וזאת לקראת הסערה שבדרך. על פי האזהרה, החל משעות הצהרים, בערך 12:00, הגשמים יתחזקו וירדו עם הפוגות קצרות בלבד. יתחוללו מידי פעם סופות רעמים כאשר כמות הגשם החזויה מהשעה 12:00-22:00 תהיה 20-40 מ"מ. לאור זאת חוזים במטאו טק כי קיים חשש בינוני עד כבד להצפות. יחד עם זאת, בלילה, אחרי השעה 22:00, הגשמים יחלשו בהדרגה.

האזהרה של מטאו טק

האזהרה של מטאו טק

לקראת מזג האוויר הסוער, שבו לצערנו, מוצאים דרי הרחוב, לא פעם את מותם, החליטו בעירייה להכין אותם. אמש, יצאה ניקול אליאב, עובדת סוציאלית במנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד ואחראית תחום דיירי רחוב, לסיור ביחד עם השוטרת הקהילתית שלומית אברהם. יחד הן ביקרו את דרי הרחוב והעניקו להם מזון ומשקה חם, שמיכה ובגדים חמים.

הצפה בשד יצחק הנשיא ליד רובע ג. צילום: תושב

האם התמונות האלה יחזרו? צילום: תושב

הן ישבו איתם ושוחחו תוך זה שהן הציעו להם לעבור את הימים הקרים בבית מחסה שבו יוכלו לקבל מקלחת חמה, אוכל ומיטה. חלקם הסכימו, אך חלקם סירבו ולעירייה אין יכולת לכפות עליהם זאת. בעירייה אומרים כי הסיורים ימשיכו להתבצע באופן מוגבר יותר בימים הקרובים ולאורך ימי המזג האוויר החורפי.

קולטן הזקוק לניקוי

קולטן הזקוק לניקוי

במסגרת ההיערכות לסערה, מתבצעים סיורים מוגברים לאורך הצירים הראשיים ובתוך הרובעים בדגש על קולטנים, במטרה לאסוף פריטים אשר עלולים לחסום את זרימת המים לקולטנים. וכן ניקוי של הקולטנים עצמם ולמנוע בהם סתימה על ידי עלים וכדומה.

צוותי הכוננות כבר מוכנים בהתאם לנוהל חורף שנבנה בעיריית אשדוד וכולל צוותי עבודה רבים ייעודיים אשר מהווים כוח תגבור למנהלות הרובע ולביטחון העירוני במהלך כניסת מערכת משקעים גדולה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בעיר אשדוד, ישנם 622 רחובות ו-11,040 קולטנים הפרוסים ברחבי העיר, "האתגר הוא תמיד גדול לעמוד מול איתני הטבע כאשר המטרה המרכזית היא שמירה על שגרה של העיר גם במזג אוויר סוער", נמסר מהעירייה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר