ראש הממשלה ואתי שמש המחוסנת ה-2 מיליון
ראש הממשלה ואתי שמש המחוסנת ה-2 מיליון

צפו: ראש הממשלה עם המחוסנת ה-2 מיליון באשדוד

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע למרכז החיסונים של קופת חולים לאומית ושם השתתף בחיסון של המחוסנת ה-2 מיליון. את דבריו פתח נתניהו באיחולי רפואה שלמה לח"כ משה גפני "שלקה בהתקף לב", אלא שלבסוף התברר כי מדובר בפייק ניוז

פורסם בתאריך: 12.1.21 16:32

     

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין מסיירים יחד עם ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, כעת במרכז החיסונים של קופת חולים לאומית באשדוד. הם הגיעו להשתתף בחיסון של המחוסנת ה-2 מיליון, אתי שמש, מורה מאשדוד.

את דבריו פתח נתניהו באיחולי בריאות לח"כ משה גפני, "בשם כולנו אני שולח את תפילותינו לח"כ משה גפני שלקה בהתקף לב ונמצא בטיפול רפואי". לאחר מכן התברר כי מדווח בחדשות כזב ונתניהו מיהר לתקן: "הוא קיבל חיסון. אני שמח לתקן, משום שאני קיבלתי דיווח שהוא פייק ניוז. בסך הכל קיבל חיסון. ברוך השם"

צפו בשידור:

לאחר מכן שלח נתניהו ניחומים לד"ר מרים אדלסון על מות בעלה, המיליארדר שלדון אדלסון, "שלדון היה פטריוט יהודי ענק והוא פעל לחיזוקה של מדינת ישראל וחיזוק מעמדה בארה"ב וחיזוק הקשר עם התפוצות. זה יחד שגדל עני בפרבר וגדל להיות אחד היזמים והפילנתרופים והגדולים בעולם. הוא עשה הכל להבטיח את עתיד העם היהודי. פגשתי הרבה אנשים במהלך חיי, אבל אישיות כמו שלדון, ענק כזה, זה אחד בדורו ונזכור את תרומתו למדינתו ולעמנו. יהי זכרו ברוך", אמר נתניהו.

בהמשך דיבר ראש הממשלה על התפשטות מחלת הקורונה לצד התנופה בחיסונים, "האירועים שאנו חווים כעת, הם מפגש של שני דברים", אמר נתניהו, "בין התפשטות המחלה והפצת החיסונים. אנחנו מקדימים את כל העולם בחיסונים וקופות החולים והמערך הרפואי עושים מהלך הרואי ואני מקווה שמחר נגיע ל-170 אלף חיסונים ביום. אנחנו נלחמים בהתפשטות המחלה שמגיעה ל-10 מאומתים ביום ואנחנו ננצח. כדי לנצח צריך לבוא ולהתחסן. הציבור בישראל נרתם לעניין וחשוב שימשיך. אנחנו מחסנים עכשיו החל מגיל 50 וגם המורים יתחסנו. דבר שני, חשוב להקפיד על הכללים, כי אין עדיין מידע אם מי שהתחסן אינו יכול להפיץ את המחלה. לכן חשוב לשמור על ריחוק".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ד"ר לסרי הודה בדבריו לראש הממשלה, "תודה בשם כל תושבי אשדוד ובשם כל תושבי ישראל ומכל העולם שלומד מאיתנו כי אנחנו עושים הכל כדי להילחם בהתפשטות המגיפה אבל אין ספק שהניצחון הגדול הוא באמצעות החיסון ואתה מביא אותו. אתה מביא אותו למדינת ישראל והופך אותה למדינה הראשונה שתנצח את המגפה הזאת. חזק ואמץ. זאת המנהיגות שאנחנו צריכים היום. מנהיגות בטוחה שיודעת להילחם ולהביא בריאות ואת המענים הכלכליים וגם לעמוד מול איומים ביטחוניים ולהביא הסכמי שלום למדינת ישראל".

ד"ר לסרי ונתניהו עם אתי שמש, המחוסנת ה-2 מיליון. צילום: אבי רוקח

ד"ר לסרי ונתניהו עם אתי שמש, המחוסנת ה-2 מיליון. צילום: אבי רוקח

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר