חיים קראדי מחסן את ד"ר לסרי. צילום: לירון מולדובן
חיים קראדי מחסן את ד"ר לסרי. צילום: לירון מולדובן

אחרי תל אביב ורמת גן: גם אשדוד מתחילה לחסן את עובדי ההוראה

ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, הגיע היום לקבל את מנת החיסון השנייה נגד קורונה. במקביל הודיעה העירייה כי תחל לחסן את עובדי ההוראה של אשדוד

פורסם בתאריך: 10.1.21 16:00

     

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי חנך היום יחד עם ארז לוי, מנהל מחוז מרכז של קופ"ח כללית, את אחד ממתחמי החיסונים הגדולים בארץ, במתנ"ס עם שלום שברובע י"א, המכיל 22 עמדות חיסון. המתחם הזה מהווה מכפיל כוח במסגרת מבצע החיסונים העירוני, בו התחסנו עד כה כמעט 45 אלף מתושבי העיר המהווים כשליש מפוטנציאל המתחסנים בעיר אשדוד.

ארז לוי, חיים קראדי, יחיאל לסרי. צילום: לירון מולדובן

לוי, קראדי וד"ר לסרי. צילום: לירון מולדובן

באותה הזדמנות קיבל ראש העירייה את מנת החיסון השנייה לנגיף הקורונה ומי שחיסן אותו היה מנהל מרחב לכיש במד"א, מג"ם חיים קראדי. ד"ר לסרי הודה לצוותים הרפואיים בבית החולים, בקופות החולים ובמד"א, שפועלים במסירות ובנחישות על מנת לחסן את תושבי אשדוד ולשמור על בריאותם. "שמחתי לקבל היום את מנת החיסון השנייה, שתסייע לנו לחזור במהרה לשגרת החיים המוכרת והאהובה טרם מגפת הקורונה", מסר ד"ר לסרי, "מדי יום אנו עדים לעלייה בקצב החיסונים במדינה ובאשדוד, הודות לפתיחת מתחמי חיסונים נוספים. אך יחד עם התקווה שמעניק החיסון, עלינו להקפיד על ההנחיות והכללים ביתר שאת, על מנת לשמור על בריאותנו".

לצד זאת, בעיריית אשדוד הודיעו כי כבר בימים הקרובים, בשיתוף בית החולים "אסותא" וקופות החולים בעיר יחלו לחסן את צוותי החינוך בעיר, לאחר שבשבוע שעבר חוסנו עובדי החינוך המיוחד שממשיכים ללמד גם בסגר.

ארז לוי, מנהל כללית מחוז מרכז, שהגיע להתחסן אף הוא יחד עם ראש עיריית אשדוד, אמר כי מדובר בימים חשובים עבור תושבי העיר אשדוד וההתרגשות מורגשת במתחם החיסון של כללית בין הגדולים במדינת ישראל עם 22 עמדות. "כארגון הבריאות הגדול בישראל אנו מובילים היקף ההתחסנות חסר תקדים בעיר אשדוד ובישראל בכלל בשילוב ידיים עם הרשויות המקומיות. כבר החל משבוע זה ימשיכו להיפתח מתחמי חיסונים נוספים וזו הזדמנות להודות לראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, ולצוותים על עבודה מסורה ומאומצת".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר