השוטרים בפיצה איטליאנו
השוטרים בפיצה איטליאנו

"לא מרחמים על בעלי העסקים": 5 אלף ש"ח קנס לפיצה איטליאנו

הקנס ניתן בשל שירות טייק אווי עבור פיצה של 45 ש"ח. אושרי ניזרי, כתב על כך פוסט זועם והוסיף פנייה אישית לראש העירייה

פורסם בתאריך: 3.1.21 23:29

     

שוטרים שהגיעו היום לפיצה איטליאנו ברובע א' קנסו את בעל העסק, אושרי ניזרי ב-5 אלף ש"ח, בשל הפרת תקנות הקורונה. השוטרים הסבירו לו כי הקנס זאת לאחר שלקוח רכש פיצה ב-45 ש"ח ולקח אותה בטייק אווי, וזאת בניגוד לכללי הסגר שמאפשרים רק משלוח ולא טייק אווי.

"הופכים את בעלי העסקים מאנשים טובים לעבריינים", כתב ניזרי בפוסט זועם, "סופרים שמקבלים מעל 1,000 לקוחות ביום הם מקור הדבקה. לא אנחנו העסקים הקטנים שמקבלים כמה עשרות לקוחות ביום. היד קלה על ההדק חברים, המטרה שלהם לחסל את העסקים הקטנים אתה מבינים מה קורה כאן? פעם נלחמנו למען המדינה היום המדינה נלחמת בנו".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by oshrinizri (@oshrinizri652)

נזרי ציין כי כבר זמן רב שהעסקים הקטנים סובלים בשל משבר הקורונה, "זה לא ייאמן, בתקופה כל כך קשה לא מרחמים במעט על בעלי העסקים. היינו בצבא, תרמנו למדינה, משלמים מיסים וכל פעם שיש פה איזה מבצע צבאי – אנחנו בעלי העסקים באשדוד הראשונים לתרום לצבא ולשוטרים בזמן מלחמה".

ניזרי שהתמודד בבחירות במקום השביעי ברשימתו של ראש העירייה, יחיאל לסרי, פנה אליו בסיום הפוסט בפנייה מיוחדת: "תורידו לחץ מבעלי העסקים, תדבר עם מפקד התחנה, אין סיבה לאכיפה כזאת אגרסיבית ולפגיעה כלכלית אנושה בבעלי העסקים. אני פונה ללסרי בשם כל בעלי העסקים" והדגיש כי הוא מתכוון לשלם את הדו"ח.

אושרי ניזרי ויחיאל לסרי. צילום: פבל

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר