פארק אתגרים החדש עם פארק המים בתוכו. הדמיה: סטודיו אריסטו
פארק אתגרים החדש עם פארק המים בתוכו. הדמייה: סטודיו אריסטו

צפו: כך מתוכנן להיראות פארק המים החדש של אשדוד

היעד, אומרים בחברה לתיירות, הוא לסיים את הבניה תוך שלוש שנים. עלות ההקמה המשוערת עומדת על 60-70 מיליון שקלים והפעלתו תהיה במודל BOT לתקופה של 20-25 שנה. צפוי לפעול גם בשבת

פורסם בתאריך: 31.12.20 12:34

     

החברה לתיירות של עיריית אשדוד תקים פארק מים בשפך נחל לכיש. זאת, במסגרת העתקתו של "פארק אתגרים" ממקומו הנוכחי, שבו מתוכננים להיבנות רובע פארק לכיש וקריית הספורט.

הפארק החדש ייבנה ליד מוצא הנחל אל הים למרגלות גבעת יונה. הוא יכלול מתקני שעשועים והרפתקאות, מגלשות מים ואטרקציות, מיני לונה פארק, מתחם קארטינג ומתחם אתגרי הבנוי לגובה שאולי יזכיר במשהו את אתגרי הנינג'ה.

ב"תיירות אשדוד" שבראשה עומד המנכ"ל, עופר דרי, אומרים שהפארק החדש כבר קיבל את כל היתרי הבניה והאישורים הנדרשים, ושהיזם שיזכה במכרז בשיטת BOT יוכל להתחיל מיד בעבודות ההקמה בכפוף לאישור מועצת העיר ומשרד הפנים.

מדובר במיזם רחב היקף המשתרע על פני 40 דונם. פארק המים יכלול, כך מבטיחים, בריכת גלים, שלושה מגדלי מגלשות – אקסטרים, רגילה ומשפחתית, "נהר גועש" ועוד מתקנים. בצמוד אליו ייבנה בידי העיריה מגרש עם כ-400 מקומות חניה.

היעד לסיום הפרוייקט הוא 3 שנים. במקביל, יפונה פארק האתגרים הנוכחי, ובמסגרת הסכמי הגג תוקם בשטחו שכונה בת 2,700 יחידות דיור, שתצא לשיווק בימים הקרובים.

"אני שמח לבשר כי מיזם מרשים וחדשני זה הוא חלק מקומפלקס גדול מאוד שיוקם בעיר – רובע פארק לכיש בכניסה הצפונית של העיר, בו יוקמו 2,700 יחידות דיור לצעירים קריית הספורט עם אצטדיון כדורגל בן 20,000 מושבים, היכל כדורסל עם 5,000 מושבים ובריכה אולימפית, רובע חדש שישפיע מהותית על עתיד העיר למען תושבי העיר ובמיוחד עבור צעירי אשדוד", אמר ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי.

הדמיה: סטודיו אריסטו

הדמיה: סטודיו אריסטו

הדמיה: סטודיו אריסטו

הדמיה: סטודיו אריסטו

ואילו סגנו, שמעון כצנלסון, הוסיף: "אחרי תקופה ארוכה שחיכינו להחלטה, אני שמח לבשר כי החברה לתיירות אשדוד ממשיכה בפיתוח יוזמות תיירותיות ומיישמת את תכנית האב לתיירות והוצאת החזון התיירותי אל הפועל, פארק אתגרים המחודש שיועתק עקב בניית רובע פארק לכיש החדש לטובת צעירי העיר, יוקם מחדש לצד מתקנים חדשים, ויהפוך לאטרקציה תיירותית שתמשוך תיירים רבים ותעניק לתושבי העיר מקום בילוי בין היפים בארץ. מברך על הוצאת ההיתר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר