הדמיה של מערכת הקר"מ

"יובלים אשדוד" בשירות הלקוחות: מדי מים מתקדמים לצריכת מים מושכלת וחסכונית

יובלים אשדוד החלה בהתקנת מערכת מדי מים מתקדמת טכנולוגית ודיגיטלית- הקר"מ

פורסם בתאריך: 28.12.20 09:50

     

המערכת מותקנת מתוך ראייה רחבה של טובת הלקוחות להם יעניקו מדי המים החדישים אפשרות צפייה אונליין בצריכת המים, בקרה אחר נזילות ואף חסכון בחשבונות המים.

מדי המים החדשניים קוראים את צריכת המים באמצעות חיישנים אלחוטיים המשדרים את נתוני הצריכה אונליין 24/07. המערכת תותקן בתוך כחמש שנים בכל העיר אשדוד בעלות של 45 מיליון ₪.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בכך תצטרף אשדוד לשורת ערים מובילות בארץ ובעולם בתחום צרכנות מים מושכלת בשירות הלקוחות. בימים אלה החל השלב הראשון של התקנת המערכת בעיר בדמות פיילוט באזור התעשייה הצפוני ובחלק הדרומי של רובע הסיטי, וכן בחלק מרובע יב'.

המערכת המתקדמת מציבה ראשית כל את טובת הלקוח ומאפשרת זיהוי צריכה גבוהה של מים בזמן אמת ודיווח ישיר ללקוח באמצעות SMS, דבר המוביל לחסכון ניכר במים וכן בחשבונות המים בגין צריכת מים עודפת.

התקנת המערכת מלווה בהשקת אפליקציה מתקדמת Read Your Meter המעניקה ללקוחות אפשרות דיווח על תקלות במד המים וקבלת התראות באופן ישיר לתיבת המייל או ב-SMS. בכך מוענקת שקיפות מרבית בדבר צריכת המים, לטובת שימוש מושכל וחסכוני של הלקוח.

התקנת המערכת עצמה היא ללא עלות ללקוחות, עבורם מדי המים כבר קיימים. מ"מ מנכ"ל התאגיד מלי בן ברוך, "יובלים אשדוד" פועל בשירות ולמען הלקוחות תוך דגש על חדשנות ושקיפות. התקנת המערכת המתקדמת הינה שלב משמעותי נוסף בביסוס פרויקטים משמעותיים בראיית טובת הלקוח".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר