ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי מתחסן כנגד נגיף הקורונה. צילום: עיריית אשדוד

החיסון כבר פה אבל הקורונה לא הולכת לשום מקום, להפך: אשדוד מאדימה

אדום מהבהב: עם ציון רמזור של 6.8 ו-540 חולי קורונה - אשדוד מתקרבת בצעדי ענק להפוך מעיר כתומה לעיר אדומה

פורסם בתאריך: 22.12.20 11:14

     

החיסון לקורונה נחת בישראל רק לפני ימים ספורים, ובשלב הראשוני כבר אלפים הספיקו להתחסן כנגד הנגיף. אך נתוני משרד הבריאות הבוקר (שלישי) מזכירים לנו שהקורונה עצמה עדי לא ממהרת ללכת לשום מקום. על פי נתוני המשרד, באשדוד שיעור התחלואה ממשיך לטפס מידי יום, כאשר ציון הרמזור של העיר הכתומה עומד על 6.8, עם 540 חולים פעילים בעיר. ללא שינוי במגמה, נראה שבשלב זה חזרתה של העיר לעיר אדומה הוא כבר עתיד בלתי נמנע.

אשדוד במגמה אדומה. מתוך אתר משרד הבריאות


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לפי נתוני משרד הבריאות בעיר ישנה עלייה של 181% בשיעור שינוי המאומתים בעיר. כלומר, בימים האחרונים מספר המאומתים החדשים רק גדל בעוד גם שיעור הבדיקות החיוביות מכלל אלו שנעשות ממשיך לעלות ועומד כבר על 5% מכלל הבדיקות. כך שעל כל עשר אלף נפשות בעיר, 19 מתוכם הם חולים חדשים.

הבוקר התקבלה הודעה מלשכתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לפיה עובדות ועובדי לשכתו של ראש העיר הוכנסו לבידוד החל מהיום עקב חשיפה לחולה מאומת. בנוסף נמסר כי זמני הבידוד של העובדים שונים ויהיו בהתאם לתחקיר האפידמיולוגי וכולם יבצעו בדיקות לפני יצאתם מהבידוד. ראש העיר עצמו לא בא במגע עם החולה או שהה בקרבתו, ולכן לא יכנס לבידוד כמו שאר עובדי לשכתו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר