מהות מחזיקה לקהילה

מהות מחזירה לקהילה

הסיסמה שאומרת שמהות לוקחת אחריות מקבלת תוקף היום במבצע קהילתי רחב היקף העונה לשם ״מחזירים לקהילה״, יומיים של נתינה לטובת האוכלוסיה המוחלשת בעיר שלא מקפחת אף מגזר, נוער בסיכון, הגיל השלישי, בעלי צרכים מיוחדים ועוד

פורסם בתאריך: 21.12.20 15:18

     

הרב אבי אמסלם, סגן ראש העיר שנכח הערב בטקס הדלקת נר חמישי יחד עם הממונה על מהות הרב מני אזולאי הגדיר את מהות כעירייה קטנה, כמי שדואגת לכולם ומפעילה מערך לוגיסטי שלא מבייש גופים גדולים הרבה יותר.

״מחזירים לקהילה״ הוא מיזם פנימי של מהות, מעין יום המעשים הטובים רק שהדגש נעתן לאוכלוסיות מוחלשות ובא לתת מכל הלב שלל מתנות שעושות טוב על הלב: תנורי חימום, קומקומים, טוסטרים, משחקי קופסא, פנסי חירום, מארזי מזון, שמיכות ועוד הרבה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המערך הלוגיסטי שהעמידה מהות בניצוחה של מנכ״לית מהות סימונה מורלי ובניהולו של יוזם הרעיון ועובד החברה יחיאל מלכה לא מבייש מרלו״גים מקצועיים. הסדר המופתי והעבודה היסודית הביאו לתוצאת סיום מרשימה וביום מרשים עם אפס תקלות.

מהות מחזיקה לקהילה

היום פקדו צוותי מהות והמתנדבים את בית הספר ״גוונים״ לילדים עם מוגבלויות, בבית ידידים ובמרכז לשיטור קהילתי שם פינקו צוותי מהות את העובדים. לא מעט שותפים חברו למיזם בינהם: חשמל כהן, ההסתדרות משרד העבודה והרווחה, בוכמן פדר אריזות, אופל באלאנס INfaceשותף נוסף הוא חבר מועצת העיר מאיר אברג׳ל הממונה על השכונות הותיקות שלקח חלק במיזם.

מהות מחזיקה לקהילה

סימונה מורלי, מנכ״לית מהות: ״מחזירים לקהילה״ הינו מיזם ייחודי של מהות שמרגישי חובה מוסרית לא להשאיר אוכלוסיות מוחלשות ולא לשכוח אף אחד מאחור, בכל ימות השנה אנו פועלים במרץ רב כדי לפקח, לפתח, ולטפל ובעיקר למנוע ודווקא בחנוכה ראינו לנכון לעצור ליומיים ופשוט לתת. תודה לעשרות השותפים, לעובדי מהות המסורים ותודה מיוחדת ליחיאל מלכה על היוזמה וההובלה. מי שראה את התוצרים יכול להבין את סדר הגודל של המיזם. מדובר במסורת חדשה של מהות, כזו שעושה גם לנו כרשות עירונית הרבה טוב על הלב״.

מהות מחזיקה לקהילה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר